تصویربرداری سریال جدید مرکز سیمافیلم با عنوان «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما ادامه دارد.
کد خبر: ۱۳۰۹۱۲۴
«دعوت نحس» به «احضار» تغییر نام داد (+ عکس)
به گزارش جام جم آنلاین، با انجام  ۸۰ درصد از تصويربردارى مجموعه تلويزيونى «احضار» مراحل فنی همزمان در حال انجام است تا مجموعه برای پخش در ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما آماده شود.

بر این اساس، با پايان يافتن تصویربرداری بخش‌های شمال سريال، گروه هم‌اكنون در تهران مشغول ادامه كار هستند.

در این مجموعه آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی و میلاد میرزایی بازی دارند و به گروه بازیگران افسانه چهره‌آزاد، على دهكردى، خيام وقار كاشانى، درسا بختيار، غزال نظر و صالح ميرزاآقايى نیز اضافه شدند.
«دعوت نحس» به «احضار» تغییر نام داد (+ عکس)
«احضار» به کارگردانی عليرضا افخمى و تهيه‌كنندگی محمودرضا تخشيد برای ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ در «مرکز سیمافیلم» تهیه و تولید می‌شود. 
عليرضا افخمى پیش‌تر مجموعه‌هاى تلويزيونى پرمخاطب تب سرد، او يك فرشته بود، پنجمين خورشيد و پنج كيلومتر تا بهشت را در پرونده كارى خود به ثبت رسانده است.

در خلاصه داستان مجموعه آمده است: مائده و زهره دختر عمه و دختر دایی یکدیگر هستند. آن‌ها همراه با دو تن از دوستان خود، سوسن و شكيبا، برای یک سفر تفریحی عازم شمال شده‌اند. گرچه هر چهار نفر ظاهرا از دوستان صمیمی یکدیگر هستند اما یکی از آن‌ها نسبت به مائده حسادت مى‌ورزد و دل خوشی از او ندارد. این سفر بهانه‌ای مى‌شود تا کینه‌ورزی‌های او برملا گردد. با پیوستن محسن -خواستگار قبلى مائده - به این جمع حوادثی رقم مى خورد که زندگی و سرنوشت مائده و زهره را دگرگون مى‌نماید.
«دعوت نحس» به «احضار» تغییر نام داد (+ عکس)
تعدادی از عواملی که در این سریال همکاری دارند عبارتند از; مدير تصویربردارى: علیرضا رنجبران، دستيار اول كارگردان: اكبر نصيرى جوزانى، برنامه‌ريز: مهدى آقايى، طراح چهره‌پردازی: مجید اسکندری، طراح صحنه: محسن شریفی، طراح لباس: مژگان عیوضی، صدابردار: فرشید احمدی، تدوین: افسانه افخمی، منشی صحنه: آرزو نیکپور، مدیر تولید: فرهاد کی‌نژاد، جلوه‌های ویژه و اصلاح رنگ: امیر ولی‌خانی، عکاس و پشت صحنه: پریسا افخمی،  طراح بدلکاری: کیوان رضایی، مدیر تدارکات: اکبر مهری، جانشین تولید: پرويز كاظم‌لو.
 
 
 
«دعوت نحس» به «احضار» تغییر نام داد (+ عکس)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها