رکورد منحصربه‌فرد برای بازیکن استقلال

آقای اخراج!

محمد دانشگر مدافع استقلال، اگر با همین دست فرمان پیش برود عنوان بی‌انضباط‌‌ترین بازیکن تاریخ استقلال را از آن خود خواهد کرد.
کد خبر: ۱۳۰۷۶۲۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ، این بازیکن بعد از دیدار استقلال و پیکان، برای چهارمین بار از سوی فرهاد مجیدی اخراج شد. به همین بهانه تمام اخراج‌های این بازیکن در استقلال رامرور می‌کنیم.

 

اولین اخراج

محمدرضا دانشگر در دوران حضور وینفرد شفر در استقلال، جنجال به پا می‌کرد ولی هر بار به هر دلیل موضوع زیر سبیلی رد می‌شد تا این‌که مربی آلمانی برکنار شد و فرهاد مجیدی جایش را گرفت. شماره ۷ محبوب برای آن‌که عنان کار از دستش در نرود، با اولین بی‌انضباطی با دانشگر برخورد کرد. قبل از بازی برگشت با سپیدرود در دو فصل قبل، دانشگر سر موقع در اردو حاضر نشد و بعد بهانه آورد که پیام اصغر حاجیلو سرپرست تیم را در گروه بازیکنان ندیده است! مجیدی اولین‌بار تصمیم گرفت آنجا او را اخراج کند.

استراماچونی هم تعجب کرد

دانشگر دومین‌بار در دوره حضور استراماچونی اخراج شد. او در بازی درون گروهی رفتارهایی کرد که با بهت و تعجب مربی ایتالیایی روبه‌رو شد تا حکم به اخراج این بازیکن بدهد.

رفتارهای عجیب در تمرین

مدافع پرحاشیه استقلال، در دوره حضور استراماچونی نتوانست دندان روی جگر بگذارد و یک بار دیگر هم اخراج شد! قبل از بازی استقلال و نساجی، در تمرین تیم این مدافع رفتاری کرد که مربی ایتالیایی به عمرش آن را ندیده بود. در بازی درون گروهی، وقتی تیم آنها گل خورد، دانشگر که شاکی شده بود، به نشانه اعتراض تمرین تیم را ترک کرد! استراماچونی هم که هاج و واج مانده بود، فقط رای به اخراج این بازیکن داد.

قهر با وریا و استقلال!

فصل گذشته دانشگر تلاش زیادی کرد رکوردها را جابه‌جا کند. او در جریان یکی از جلسات تمرینی باز هم از آن رفتارهای همیشگی کرد. ابتدا به علی کریمی گیر داد که چرا به او پاس نمی‌دهد. هافبک وقت استقلال هم که تعجب کرده بود می‌گفت اگر در صحنه‌ای به او پاس نداده، قصد و غرضی ندارد. دانشگر اما دست‌بردار نبود و کلا ابراز ناراحتی می‌کرد. در ادامه وقتی او در پوشش منطقه‌ای درست عمل نکرد، وریا به عنوان کاپیتان تیم به این بازیکن ایراد گرفت که چرا اینقدر نفوذ می‌کند؟ این حرف به مذاق دانشگر خوش نیامد و بدون این‌که از کادر فنی و فرهاد مجیدی اجازه بگیرد، محل تمرین را ترک کرد و رفت! او در ادامه دست به اقدام جالب دیگری هم زد و از گروه بازیکنان تیم لفت داد تا به همه بگوید خواهان رفتن است ولی در ادامه باشگاه این بازیکن را حفظ کرد.

اهل کوفه

دانشگر که از اخراج‌های خود درس نگرفته بود، سال گذشته بعد از بازی پیکان هم یک استوری عجیب و غریب منتشر کرد. در این مسابقه او اشتباهاتی داشت که با تذکر جدی فرهاد مجیدی روبه‌رو شد. دانشگر که انگار توقع داشت فرهاد از گل به او کمتر نگوید و به عنوان سرمربی از اشتباهاتش انتقاد نکند، وقتی به خانه برگشت طرفداران استقلال و بعضی از مسؤولان و اعضای کادر فنی این تیم را «اهل کوفه» خطاب کرد و حتی نوشت تنها به خاطر داریوش شجاعیان و روزبه چشمی دو بازی بعدی را برای استقلال انجام می‌دهد. منت گذاشتن او بعد از این‌همه جنجال و البته بازی‌های پراشتباه برای همه عجیب بود. در نهایت بار دیگر این بازیکن حفظ شد و برای فصل جدید هم قراردادی به ارزش ۶ میلیارد تومان امضا کرد.

درگیری در فرودگاه

دانشگر ول‌کن نبود. بعد از فینال جام‌حذفی که با شکست استقلال مقابل تراکتور همراه شد، این بازیکن موقعیت را مناسب دید تا هواداران را کتک بزند! وقتی طرفداران ناراضی استقلال به فرودگاه مهرآباد رفتند و نسبت به عملکرد این تیم اعتراض کردند، دانشگر مثل اسماعیلی و چشمی از کوره در رفت و تا توانست بعضی از هواداران را کتک زد. او نقش اول درگیری‌های آن شب فرودگاه را داشت و با وجود این رفتارها اخراج نشد.

رکوردزنی و اخراج دوباره

آخرین جنجال و اخراج او به تازگی رقم خورده است. دانشگر در بازی پیکان با فرشید اسماعیلی دوست و هم خانه‌اش درگیری لفظی داشت. او که خود را همواره بزرگتر و محق می‌داند، به اسماعیلی سر یک کرنر گیر داد و درگیری لفظی‌ آنها به داخل رختکن هم کشید. در نهایت با دخالت دیگران، موضوع حل شد ولی بعد از بازی دوباره این مدافع رفتارهای عجیب و غریبش را تکرار کرد. وقتی غلامپور به عنوان مربی تیم به عملکرد این بازیکن خرده گرفت، او از کوره در رفت و در ادامه ساکش را جمع کرد و بیرون آمد. از آنجا که دانشگر سیرنشدنی است، در ورزشگاه شهر قدس هم با چند هوادار استقلال درگیر شد تا برای چهارمین‌بار از سوی فرهاد مجیدی اخراج شود. هیچ بازیکنی در تاریخ باشگاه استقلال به اندازه دانشگر اخراج نشده ولی با وجود این رفتارها و اقدام‌ها و البته بازی‌های ضعیف، همین حالا او یکی از گرانترین بازیکنان تاریخ این باشگاه است!

دانشگر و ذوب‌آهن؟!

در روزهای اخیر در حالی شایعه پیوستن میلاد جهانی به استقلال در محافل فوتبالی داغ شده که هیچ پیشنهادی از طرف استقلال به باشگاه ‌ذوب‌آهن داده نشده است. فرهاد مجیدی دانشگر را نمی‌خواهد و این بازیکن هم همین حالا می‌تواند جدا شود و به باشگاه دیگری برود. فرهاد ‌مجیدی به میلاد جهانی علاقه دارد و به همین دلیل شایعات زیادی درباره احتمال معاوضه او و دانشگر به گوش می‌رسد. البته باید دید آیا ذوب‌آهنی‌ها اصلا این بازیکن حاشیه‌ساز را می‌خواهند یا خیر؟

سعید اکبری - گروه ورزش / روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها