در آیین معارفه  مدیرعامل جدید مجتمع فولاد مطرح شد

مجتمع فولاد صنعت بناب در خدمت رشد ، توسعه و آبادانی

در آئين تجليل از صادر كنندگان نمونه شهرستان بناب

تجليل از مجتمع فولاد صنعت بناب به عنوان صادر كننده نمونه

در آئين تجليل از صادر كنندگان نمونه شهرستان بناب از مجتمع فولاد صنعت بناب تجليل به عمل آمد .
کد خبر: ۱۳۰۷۵۱۷

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی؛ آئين تجليل از صادركنندگان نمونه شهرستان بناب كه در عرصه هاي ملي و استاني حائز رتبه هاي برتر شده بودند با حضور امین زاده مدیر کل صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی، باقری بنابی نماینده مردم شریف شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی، فتحی فرماندار شهرستان بناب و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد.
در اين مراسم با اهدای لوح سپاس به بابک علیزادشهیر مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، از مجتمع فولاد صنعت بناب به عنوان صادر کننده نمونه، تجلیل به عمل آمد.

مجتمع فولاد صنعت بناب كه به خاطر ميزان صادرات صورت گرفته در سال 1398 مورد تجليل قرار گرفت، امسال توانسته است ميزان صادرات خود را بصورت چشمگيري افزايش داده و شاهد رشد 300 درصدي در اين زمينه بوده ايم و عمده اين صادرات به كشورهاي عراق، تركيه، افغانستان و سوريه بوده است .

شايان ذكر است كه در سال جهش توليد در واحد هاي ذوب و نورد اين مجتمع افزايش توليد و ثبت ركوردهاي پي در پي را شاهد بوديم كه از بدو تاسيس آن بي سابقه بوده است و رشد 70 درصدي قابل تحسين را داشته يم كه در بخش نورد رشد قابل ملاحظه 97 درصدي توليد و در بخش ذوب رشد 43 درصدي را شاهد بوديم و در مجموع به ميزان 830 هزارتن توليد صورت گرفته است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها