سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در هرات از مهار آتش سوزی در گمرک مرزی ابونصرفراهی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۶۳۶۰

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در هرات از مهار آتش سوزی در گمرک مرزی ابونصرفراهی خبر داد.

صدیقی فر گفت: این آتش سوزی که قبل از ظهر امروز در گمرک مرزی ابونصر فراهی در خاک افغانستان آغاز شده بود با کمک تیم‌های آتش نشانی کشورمان مهار شد.

براساس گزارش‌ها در این آتش سوزی سه مخزن نگهداری سوخت و دو تانکر سوخت رسانی طعمه حریق شده است.

گمرک ابونصرفراهی در استان فراه یکی از گمرکات مهم افغانستان با ایران است.

اظهارات کنسول سرکنسولگری ایران در هرات درباره مراحل مهار آتش

«حسین نیک فر» کنسول سرکنسول گری جمهوری اسلامی ایران در هرات و مسئول بخش اقتصادی این سرکنسولگری نیز اعلام کرد: یکی از مخازن سوخت و دو دستگاه تانکرحامل مواد سوخت در گمرک مرزی ابونصرفراهی در استان فراه افغانستان طعمه حریق شد.

وی افزود: چندین تیم آتش نشانی از استان خراسان جنوبی و شهر‌های مجاور گمرک ماهیرود برای امدادرسانی به منظور اطفاء حریق در محل حاضر شدند.

نیک فر گفت: با تلاش‌های صورت گرفته از گسترش دامنه آتش سوزی در داخل گمرک ابونصر فراهی و همچنین به سوی خاک ایران جلوگیری شد.

نیک فر گفت: ما از دولت افغانستان انتظار داریم در زمینه زیرساخت‌های گمرک‌های مرزی و نیز تجهیز این گمرک‌ها به وسایل آتش نشانی توجه جدی کند.

استانداران هرات، فراه و رئیس اتاق‌های بازرگانی استان فراه افغانستان نیز از اقدام به موقع ایران برای مهار آتش سوزی و اعزام تیم‌های آتش نشانی قدردانی کردند.

کمک ایران به مهار آتش سوزی در گمرک مرزی افغانستان با ایران

ایران برای مهار آتش سوزی در گمرک مرزی «ابو نصرفراهی» در مرز افغانستان با ایران تیم آتش نشانی اعزام کرد.

مسئولان گمرک مرزی «ابونصرفراهی» در استان فراه افغانستان از ورود چهار دستگاه خودروی آتش نشانی از جمهوری اسلامی ایران خبرداده و اعلام کردند: چهار خودروی آتش نشانی بزرگ و کوچک برای مهار آتش سوزی در این گمرک مرزی وارد فراه شده است.

صدیقی فر سرکنسول کشورمان در استان هرات در غرب افغانستان نیز از هماهنگی‌های با مسئولان جهوری اسلامی ایران و استانداران فراه و هرات برای مهار این آتش سوزی خبر داد.

 

آتش سوزی در گمرک مرزی افغانستان با ایران مهار شد (+عکس)

آتش سوزی در گمرک مرزی افغانستان با ایران مهار شد (+عکس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها