به بهانه اولین شهرآورد پایتخت در ۱۶‌فروردین ۱۳۴۷

دنیای رنگی سرخابی

نگاهی به جدول گلزنان نشان می‌دهد سیدجلال حسینی تا به این جای کار ۴ گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده است که این تعداد دقیقا برابر است با گل‌هایی که مهدی قائدی به عنوان ستاره استقلال به ثمر رسانده.
کد خبر: ۱۳۰۶۰۹۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ، با این حال نگاهی به گل‌های زده سیدجلال و قائدی نشان می‌دهد ارزش گل‌های کاپیتان پرسپولیس از گل‌هایی که قائدی برای استقلال زده، ارزشمند‌تر بوده است، چرا‌که سیدجلال با گلزنی‌هایش به‌تنهایی ۹ امتیاز برای قرمزها جمع کرد.

پرسپولیس ۳ پیروزی یک بر صفر خود مقابل مس رفسنجان، تراکتور و سایپا را مدیون کاپیتانی است که دارد وارد چهلمین سال عمرش می‌شود. سید‌جلال در پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل شهر‌خودرو هم زننده یکی از گل‌ها بود. این درحالی است که ارزش امتیازی گل‌هایی که قائدی در لیگ بیستم برای آبی‌ها زده فقط ۴ امتیاز بوده است. او گل تساوی بخش استقلال را در دربی به ثمر رساند تا استقلال از شکست فرار کرده و صاحب یک امتیاز شود. ضمن این‌که در بازی با گل‌گهر نیز گل پیروزی‌بخش استقلال را به‌ثمر رساند.

قائدی در پیروزی ۲ بر صفر استقلال مقابل آلومینیوم و پیروزی ۳بر یک استقلال مقابل تراکتور هم موفق به باز کردن دروازه حریفان شد.

نگاهی به این آمار نشان می‌دهد سیدجلال حسینی با وجود بازی در پست مدافع میانی حتی از عناصر هجومی تیم خودش و تعداد زیادی از مهاجمان لیگ‌برتر تاثیرگذار‌تر بوده است. در همین پرسپولیس نفراتی چون مهدی عبدی، آرمان رمضانی و مهدی مهدی‌خانی به عنوان مهاجم حضور دارند اما همه آنها یک نیم فصل بد را سپری کردند.

به هر روی به نظر می‌رسد این مهاجمان آخرین روزهایی را پشت سر می‌گذارند که به این راحتی در ترکیب پرسپولیس حتی به عنوان بازیکن ذخیره به میدان می‌روند. چرا که با توجه به حضور مهدی ترابی، پایان محرومیت آل‌کثیر و اخباری که پیرامون جذب شهریار مغانلو به گوش می‌رسد، برای بازیکنانی چون مهدی‌خانی، رمضانی و حتی مهدی عبدی بسیار سخت است تا بتوانند باز هم فرصتی برای خودنمایی داشته باشند.

حامد وفایی - گروه ورزش / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها