گانگستر بدنام کشور هاییتی یعنی آرلن جوزف به ضرب گلوله پلیس در حین فرار کشته شد. در بزرگ ترین رویداد «فرار از زندان» 10 سال اخیر کشور هاییتی بیش از 400 نفر از زندان فرار کردند.
کد خبر: ۱۳۰۵۵۱۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از گاردین، بیش از 400 نفر از زندان هاییتی فرار کردند که در جریان این فرار بزرگ 25 نفر کشته شدند. مقامات می گویند این بزرگ ترین و مرگبارترین فرار از زندان در دهه اخیر بوده است.در میان کشته شدگان یک گانگستر معروف و یک زندانبان هم دیده می شوند.

این فرار گسترده در زندان کرویکس دس بوکتس واقع در حاشیه پایتخت کشور هاییتی یعنی پورتو پرنس در چهارشنبه گذشته رخ داد و باور بر این است که این فرار بزرگ به دلیل آزادسازی آرلن جوزف برنامه ریزی شده بود. این زندانی فراری مدت ها تحت تعقیب بود تا اینکه در سال 2019 به اتهامات گوناگون نظیر تجاوز، قتل و آدم ربایی بازداشت شد.

شاهدان می گویند جوزف در حالی که پاهایش با زنجیر بسته شده بود سوار بر ترک موتور در حال فرار بود. ایست بازرسی نقطه مرگ او بود، یعنی زمانی که اسلحه ای از زیر پیراهن خود بیرون کشید تا پلیسی را بکشد اما خودش کشته شد.

بر اساس گزارش ها از 400 زندانی فراری از زندان 60 نفر دوباره دستگیر و به زندان برگردانده شدند. مقامات در حال بررسی این موضوع هستند تا متوجه شوند چه کسی این فرار بزرگ را طراحی کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها