نیلوفر کوخانی از نقشش در هم بازی می‌گوید:

آوا یک دختر امروزی و زرنگ

سریال هم بازی در ایام نوروز روی آنتن شبکه دو می رود و نیلوفر کوخانی یکی از نقش های اصلی این سریال را بر عهده دارد.
کد خبر: ۱۳۰۴۸۹۶

در این سریال چه نقشی ایفا می کنید؟

در این سریال نقش دختری به نام آوا را بازی می‌کنم که دختری اجتماعی و امروزی است که از قشر مرفه است و در یک مبل فروشی بزرگ کنار پدرش کار می‌کند. برایم افتخار است که در سریال هم بازی با بازیگران درجه یک کار می‌کنم. استاد آتیلا پسیانی نقش پدرم را بازی می‌کند و خانم کمند امیرسلیمانی عزیز هم نقش مادرم را ایفا می‌کند.


به چه دلایلی بازی در این سریال را پذیرفتید؟
خیلی علاقه مند بودم با آقای محمودی کار کنم. با وجود این‌که فیلمنامه آماده نبود و قسمت به قسمت به دستمان می‌رسد، اما به دلیل اعتمادی که به گروه سازنده داشتم بازی در این سریال را پذیرفتم و خوشحالم کنار بهترین‌ها کار می‌کنم. فکر می‌کنم قصه سریال هم بازی هم برای مخاطبان جذاب باشد و با علاقه پیگیر سریال شوند.

تفاوت نقش آوا با تابان سریال خانه امن چیست؟
فقط بخش ثروتمند بودن شان مشترک است، زیرا روحیه آوا به لحاظ شخصیتی و کاری کاملاً با تابان تفاوت دارد و آوا دختر زرنگ و تحصیل کرده است.

چالش‌های نقش را بفرمایید؟
با توجه به این‌که فیلمنامه کاملا آماده نیست و روز به‌روز به‌دستمان می‌رسد، برایمان اهمیت دارد که راکوردها را حفظ کنیم. ساعت‌ها درباره نقش با آقای سروش محمدزاده کارگردان صحبت می‌کنیم که چطور نقش را در بیاوریم. ضمن این‌که نقش آوا طنز ظریفی هم دارد. البته گونه کار ما ملودرام است و اما بین من و پارتنرم (حسین مهری) طنز ظریفی رد و بدل می‌شود.

دشواری‌های آماده نبودن فیلمنامه چه بود؟
این ماجرا دیگر عادی شده و کارها بدون فیلمنامه آماده کلید می‌خورد. البته برای امثال من و کسانی که تازه شروع کرده‌اند، با ریسک همراه است و مثل هندوانه دربسته است؛ چون نمی‌دانیم نقش مان کوتاه هست یا بلند، اما بازیگرانی که چهره هستند خیالشان راحت تر است، چون دیگر برایشان عادی شده است. در مجموع به همدیگر اعتماد کرده ایم.

سر و کله زدن با کرونا چگونه است؟
به هر حال کار کردن در چنین شرایطی سخت است، چون یک سرماخوردگی ساده هم نباید رخ بدهد و کار را با مشکل رو به رو می‌کند. البته ما سر صحنه نمی‌توانیم ماسک بزنیم زیرا گریم خراب می‌شود، اما عوامل پشت دوربین کاملا رعایت می‌کنند. ضمن این‌که سر صحنه دکتر داریم و چند بار چک می‌شویم.

کار با سروش محمدزاده کارگردان چطور است؟
بسیار لذتبخش است و خیلی با حوصله کار می‌کند و هرگز عصبانیت اش را در کار ندیدیم. این در حالی است که ما سه ماه برای تولید سریال زمان داریم و برای ساخت اثر عجله داریم، اما آقای محمدزاده خیلی با انرژی کار می‌کند.
 
منبع: روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها