فراتر از شباهت!
بازخوانی تجربه بازیگرانی که نقش‌های‌ شاخص را به علت شباهت ظاهری بازی کردند

فراتر از شباهت!

اعلام زمان پخش فیلم‌های سینمایی آخر هفته شبکه‌های سیما

سفر به مریخ با تلویزیون

در روز پایانی بهمن و در آستانه شروع آخرین ماه سال‌جاری تلویزیون مثل همیشه برای روزهای پایانی هفته پخش فیلم‌های جذاب و خاطره‌انگیز بسیاری را برای مخاطبان خود در نظر گرفته‌است؛ از فیلم‌های کمدی گرفته تا انیمیشن و ملودرام خانوادگی. پس اگر می‌خواهید بدانید قرار است به همراه خانواده و به‌خصوص بچه‌ها آخر هفته به تماشای چه فیلم‌هایی بنشینید، می‌توانید در این گزارش همراه ما باشید. شاید دیدن فیلم‌های خاطره‌انگیز گذشته بتواند لحظات خوشی را در این روزهای تلخ برایتان رقم بزند.
کد خبر: ۱۳۰۴۶۳۷
دوئل آسیایی
فیلم «استاد بزرگ» به کارگردانی وونگ کاروای، جمعه اول اسفند ساعت یک بامداد از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
بازیگران: تونی لیانگ، جانگ زئی و چانگ چن.
قصه: ایپ من در فوشان زندگی آرامی دارد تا این‌که مردی به نام گانگ یوتین به ملاقات او می‌آید. او سپس با گانگ ار ملاقات می‌کند که قصد دارد تا افتخارات خانوادگی خود را در مبارزه با ایپ من دوباره به دست آورد. پس از جنگ چین و ژاپن ایپ من به هنگ‌کنگ می‌رود تا خانواده‌اش را بیابد. در این بین گانگ ار دوباره بر سر راه او سبز می‌شود و او را به مبارزه می‌طلبد چون فکر می‌کند پدرش در مبارزه‌ای ناجوانمردانه با ایپ من به قتل رسیده‌است در حالی که ... .

داستان یک کودتا
فیلم جدید «سوم حوت» به کارگردانی محمدرضا ورزی، فردا(جمعه) ساعت ۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
بازیگران: سعید نیک‌پور، میرطاهر مظلومی، حسین محجوب و احمد نجفی
قصه: در روز ۳ اسفند ۱۲۹۹ رضاخان میرپنج، فرمانده تیپ همدان با همکاری سیدضیاءالدین طباطبایی، مدیر روزنامه رعد علیه دولت سپهدار رشتی، نخست‌وزیر احمدشاه قاجار کودتا کرد و زمینه سقوط سلسله قاجار و تاسیس حکومت پهلوی را فراهم آورد که ... .

دوستی با گرگ
فیلم «آلفا» به کارگردانی آلبرت هوگس، جمعه اول اسفندماه ساعت یک بامداد از شبکه دوی سیما پخش می‌شود.
بازیگران: کودی اسمیت مک فی، جوهانس هاکور جوهانسون و مارسین کوالس زیک.
قصه: داستان یک نوجوان رهاشده و یک گرگ زخمی را روایت می‌کند. رابطه‌ای میان گرگ زخمی و این پسر که در حال تلاش برای پیدا کردن راه خانه است شکل می‌گیرد و ... .

تاریخ به روایت تصویر
فیلم «کودتای سیاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی، شنبه ۲اسفند ساعت ۲۰ دقیقه بامداد از شبکه دوی سیما پخش خواهد شد.
بازیگران: خسرو فرخزادی، سیاوش طهمورث، محمد صادقی، فخرالدین صدیق‌شریف و غلامرضا طباطبایی
قصه: این فیلم با مضمونی تاریخی، در مورد کودتای ۲۸مرداد ۱۳۳۲ است و به نقش کشورهای آمریکا و انگلیس در این واقعه مهم تاریخی می‌پردازد.

پرونده دردسرساز
فیلم تلویزیونی «چشم سوم» به کارگردانی رضا دادویی، امروز(پنجشنبه) ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
بازیگران: پیام دهکردی، عطا عمرانی، مصطفی قدیری، حمیدرضا فراهانی، کامبیز بنان، محمدرضا میرحسینی و زکیه سیف
قصه: این فیلم، داستان پلیسی به نام حمید است که به همراه دستیار خود درگیر پرونده یک شبکه مافیایی قاچاق اسلحه می‌شود. او تلاش می‌کند مانع اقدامات یک تروریست حرفه‌ای به نام فرزاد شمیمی شود.

توفان مریخ
فیلم «مریخی» به کارگردانی ریدلی اسکات، امروز(پنجشنبه) ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.
بازیگران: مت دیمون
قصه: یک گروه از فضانوردان روی کره مریخ در یک توفان مریخی گرفتار و مجبور می‌شوند با عجله فضاپیمای خود را روشن کرده و مریخ را به سمت زمین ترک کنند اما یکی از همراهان‌شان به نام مارک واتنی در توفان گیر کرده و به تصور این که مرده است او را رها می‌کنند. مارک روی کره مریخ تنها و سرگردان زنده است و تلاش می‌کند به همکارانش روی زمین ماجرا را اطلاع دهد که ... .

دوچرخه ژاپنی
انیمیشن سینمایی «زرد مشکی» به کارگردانی کیانوش عابدی، امروز (پنجشنبه) ساعت ۱۳و۳۰دقیقه از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.
قصه: سمندر دوچرخه‌ای است که سال‌هاست در سیرک کار می‌کند و حالا که پیرتر شده کارفرما می‌خواهد جای او را با یک دوچرخه جوان ژاپنی پر کند و همین باعث می‌شود حال سمندر بد شود و او را به اوراقی منتقل کنند.

شاعر کودکان
فیلم تلویزیونی «ویلای پرماجرا» به کارگردانی مهرداد محتشمی، فردا(جمعه) ساعت ۹ از شبکه پنج پخش می‌شود.
بازیگران: زنده‌یاد کیومرث ملک‌مطیعی، شهرام قائدی، شهرزاد عبدالمجید و ساعد هدایتی.
قصه: فیلم درباره سعید، آهنگساز شعرهای کودکانه است که برای ساخت آهنگ به ویلای دوستش می‌رود. او قصد ازدواج با نیلوفر را دارد که پدر نیلوفر چندان از کار سعید راضی نیست و مخالف است. او در ویلا با شنگول و منگول که از گله جامانده‌اند برخورد می‌کند و در پی مراقبت از آنها در برابر گرگ است. گرگ نیز به هر دری می‌زند تا به آنها برسد. از طرفی آهنگ سعید نیز مورد پذیرش رئیس شرکت موسیقی که آنجا کار می‌کند، قرار می‌گیرد. پدر نیلوفر همراه او به ویلا آمده و...

سرقت از جواهر فروشی
فیلم تلویزیونی «زخم کاری» به کارگردانی محمد حمزه‌ای، فردا(جمعه) ساعت ۱۳و۳۰دقیقه از شبکه پنج پخش می‌شود.
بازیگران: محمد حاتمی، امیر سماواتی، علیرضا ساوه درودی و مجتبی فلاحی.
قصه: نگار و بهرام به هم علاقه‌مند هستند، ولی آقای ذبیحی پدر نگار با ازدواجشان مخالف است. بهرام یک هکر است که قبلا یک بار به زندان افتاده‌است. از جواهر‌فروشی آقای سعادتمند سرقت می‌شود و بعد هم ذبیحی را که از فرش فروشی بیرون می‌آید می‌گیرند و بعد پلیس او را بازداشت می‌کند. در تحقیقات پلیس مشخص می‌شود یک نفر که شبیه بهرام است با یک زن و مرد دیگر دزدی را انجام داده‌اند و پلیس آنها را مرده در یک ویلای خارج شهر پیدا می‌کند و بهرام فقط به خواست ذبیحی دوربین‌های سعادتمند را هک کرده‌است و تمام نقشه‌های بعدی و کشتن افرادی که دزدی را انجام داده‌اند با نقشه ذبیحی انجام شده و بعد از دزدی سارقان را با مشروب آلوده کشته‌است تا...

ترور مهندس
فیلم «بادام‌های تلخ» به کارگردانی کاظم معصومی، فردا(جمعه) ساعت۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.
بازیگران: فریبرز عرب‌نیا، بهاره رهنما، حسن جوهرچی، امین حیایی، جمشید مشایخی، فرهاد خانمحمدی، پرویز شفیع‌زاده و زنده‌یاد شهلا ریاحی.
قصه: مهندس زرین که در کارخانه پارس الکتریک با ساخت قطعات داخلی در جهت خودکفایی کشور می‌کوشد، با قاچاقچیان ارز که صادرات محصولات شرکت و واردات قطعات مورد نیاز را نیز تحت تأثیر قرار داده‌اند، درمی‌افتد. قاچاقچیان سه نفر از همکاران مهندس زرین را ترور می‌کنند که...

متهم به قتل
فیلم «ربوده شده ۳» به کارگردانی الیور مگاتون، فردا(جمعه) ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.
بازیگران: لیام نیسون، فارست ویتاکر و مگی گریس.
قصه: برایان که رابطه‌اش با همسر سابقش در حال بهبود است، متوجه می‌شود همسر سابقش با شوهرش در حال متارکه هستند. او در یک توطئه قرار می‌گیرد و متهم به قتل همسر سابقش می‌شود. او از دست پلیس فرار کرده و سعی دارد بفهمد چه کسی برای او پاپوش ساخته‌است. بعد از طی کردن ماجراهایی نفسگیر به یک گانگستر روس می‌رسد. برایان، او و عواملش را می‌کشد ولی در لحظه آخر گانگستر به او می‌گوید شوهر همسر سابقش برای او پاپوش درست کرده‌است.

ماجرای ارثیه پدری
فیلم «هشتگ دوچرخه باز» به کارگردانی مصطفی نظری‌زاده، امروز(پنجشنبه) ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش می‌شود.
بازیگران: حسن اکلیلی، مهران هادی، شهره موسوی، افسانه صالحی الهام باقری و مسعود زنجانی.
قصه: این فیلم داستان چند خانواده است که به مقتضای دنیای جدید، سرگرم کار و تلاش و زندگی و گاهی فضای مجازی هستند و به نوعی از هم دور افتاده‌اند و حتی اعضای خانواده‌ها هم ارتباط مناسبی با هم ندارند. در این زمان پدر بزرگ با تمهیدی همه آنها را در خانه قدیمی خود جمع می‌کند و از آنها می‌خواهد ریشه ساختمان را بیابند تا به ارثی بزرگ دست یابند که...

فرار با جواهرات
فیلم سینمایی «محکومین» به کارگردانی ناصر محمدی، فردا(جمعه) ساعت ۱۸و۳۰دقیقه از شبکه افق پخش می‌شود.
بازیگران: عنایت بخشی، نرسی گرگیا، خسرو امیرصادقی، رضا کرم رضایی، جمشید لایق، نعمت‌ا... گرجی و اصغر جلالیان.
قصه: در گرماگرم انقلاب چند مأمور امنیتی فرزند یک جواهرفروش را به قصد اخاذی می‌ربایند و پس از گرفتن مقدار زیادی جواهر او را رها می‌کنند. عباس و پرویز دو نفر از ربایندگان، همدستان خود را فریب می‌دهند و با جواهرات می‌گریزند که...

فاش شدن راز مرد عنکبوتی
فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی ۲» به کارگردانی سام ریمی، فردا(جمعه)ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.
بازیگران: توبی مگوایر، کیرستن دانست، جیمز فرانکو، آلفرد مولینا، رزماری هریس، دونا مورفی، کلیف رابرتسون و جی کی سیمونز.
قصه: پیتر پارکر هم‌اکنون در یک کالج مشغول تحصیل است. او شغل خود را از دست داده و علاوه بر پایین بودن نمراتش در کالج پایین، درگیر مساله عشقی‌اش با مری جین است. پیتر از طرفی عاشق مری است و از سوی دیگر نمی‌تواند هویت مرد عنکبوتی بودن خود را برای او فاش کند؛ زیرا در این صورت جان او به خطر می‌افتد. به این ترتیب پیتر مری را از دست می‌دهد و مری تصمیم می‌گیرد با یک فضانورد ازدواج کند. پیتر سرانجام تصمیم می‌گیرد دست از مبارزه با تبهکاران بردارد و شخصیت مرد عنکبوتی را رها کند و...

تصادف یک توریست
فیلم تلویزیونی «توریست» به کارگردانی احسان عبدی‌پور، پنجشنبه ۳۰ بهمن ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش می‌شود.
بازیگران: سیدمحمد حسینی، محمد صالح پور و رضا درویشی.
قصه: داستان فیلم درباره توبیاس است که همراه پدرش به عنوان گردشگر به کرمان آمده و در خانه‌ای مجاور خانه مجتبی ساکن شده‌است. او موتور مجتبی را سوار می‌شود و با آن تصادف می‌کند. پدر توبیاس خسارت را می‌پردازد، اما مجتبی که پیش از سوار شدن بر موتور، آن را دستکاری کرده خود را در این زمینه مقصر می‌داند و درصدد جبران است.

تصاحب لاله‌های عتیقه
فیلم تلویزیونی «بیراهه» به کارگردانی مهدی قاسمی، فردا (جمعه) ساعت ۱۳و۳۰دقیقه روی آنتن شبکه شما می‌رود.
بازیگران: افسر اسدی، زهرا سعیدی، نسرین نکیسا، شهربانو موسوی، نادر شهسواری و مهدی فقیه.
قصه: داستان فیلم درباره فردی به نام حسن ، مستأجر خانه‌ای قدیمی است که نادر در آن به عنوان آشپز به کار مشغول شده‌است. خانه‌ای که به ناصری عتیقه فروش تعلق دارد که با دلالان و قاچاقچیان عتیقه ارتباط دارد و در پی تصاحب لاله‌های عتیقه خواهرش است. از طرفی حسن برای تأمین بخشی از هزینه خرید یک خانه و رهایی از مستأجری، سراغ دوست پدرش در روستا می‌رود. دوست پدر حسن انگشتری چشم و چراغی به او می‌دهد که از سوی پدرش برای وی گذاشته شده اما نباید انگشتر را بفروشد و باید آن را به صاحب اصلی‌اش باز گرداند. نادر که در اصل فردی خلافکار است با آگاهی از این موضوع همراه دوستش اصغر انگشتر را ربوده و آن را پنهان می‌کند؛ اما...
 
منبع: زینب علیپور طهرانی - رسانه / روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها