به گزارش جام جم آنلاین، این سوپر شاسی بلند در بخش پیشرانه از کیت توربوی سفارشی برخوردار شده و همچنین دارای اینترکولر افترمارکتی و واحد کنترل پیشرانه ارتقا یافته است. حاصل این تغییرات کسب قدرت ۸۲۳ اسب بخاری و گشتاور قابلتوجه ۱۰۸۰ نیوتون متری میباشد.
پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی X5 M کامپتیشن کاملاً ارتقا یافته چراکه در نسخه استاندارد خروجی ۶۲۵ اسبی و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری دارد.
منهارت فعلاً اشارهای به شتاب و حداکثر سرعت این قدبلند مخوف نداشته اما قطعاً شتاب آن نسبت به عملکرد ۳.۸ ثانیهای و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعتی نسخه استاندارد بهبود یافته است.
گیربکس ۸ سرعته بامو نیز به منظور هماهنگی بهتر با این قدرت ارتقا یافته و سیستم تعلیق نیز دوباره تنظیم شده و باعث کاهش ۳۰ میلیمتری ارتفاع شاسیبلند مشهور بامو شده است. تکمیل کننده این تغییرات نیز مافلر از جنس فولاد ضدزنگ و خروجیهای اگزوز ۱۰۰ میلیمتری میباشد.
اما منهارت دستی هم بر سر و روی X5 M کامپتیشن کشیده و از تریم مشکی و طلایی استفاده کرده است. همچنین اسپویلر جلو، کاپوت، رکابهای جانبی، دیفیوزر عقب و آینههای فیبر کربنی جدیدی نیز روی شاسیبلند نصب شده است. دیگر مورد قابلذکر نیز رینگهای ۲۲ اینچی فورج کاری شده است.
ترکیب مشکی و طلایی در داخل کابین نیز بکار رفته و فرمان هم دارای فیبر کربنی و لوگوی منهارت در وسط است. پشت فرمان نیز پدال شیفترهای بزرگتر به چشم میخورند.
منبع: پدال
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد