تاثیر و عواقب دروغ بر جسم ما

تاثیر مخرب دروغ گفتن بر مغز و جسم انسان

بسیاری از مردمان جهان با سردردی به نام میگرن به خوبی آشنا هستند و می دانند که چقدر سخت و طاقت فرساست.
کد خبر: ۱۳۰۲۳۳۵

به گزارش جام جم آنلاین ، سردرد شدیدی دارید، آنقدر زیاد که نمی توانید روی کارتان تمرکز کنید. اما به جای اینکه قرص بخورید راه حلی ساده تر دارید: خوردن بادام. بادامی که هم خوشمزه است و هم از سردرد شما جلوگیری می کند و علاوه بر آن از خاصیت های متعدد دیگری نیز برخوردار است.

 یکی از انواع سردرد میگرن است، میگرنی که گاهی اوقات آنقدر شدت میگیرد که فرد به هر روشی متوسل می شود تا از چنگال آن فرار کند.

افرادی که سردردهای شدید می گیرند معمولا خوردن همزمان چند قرص را چاره می دانند اما قرص همیشه آخرین راه حل تسکین سردردهای شدید نیست.

تحقیقات نشان داده زمانی که سردردهای شدید دارید اگر 10 الی 12 دانه بادام بخورید همان تاثیری را دارد که خوردن دو قرص آسپرین از خود نشان می دهد.

البته بادام ها برای افرادی مناسب است که حساسیتی نسبت به این میوه پرخاصیت ندارند.

بادام ها همیشه شهرت خوبی داشته اند و درباره خوردن آنها مدام تاکید می شود. این میوه های کوچک سرشار از خاصیت هستند و مواد مختلفی را درون خود دارند.

بادام حاوی سالیسین است. سالیسین  مکمل درخت بید است که اکنون در سراسر جهان به عنوان جایگزینی غیرشیمیایی برای آسپرین مورد استفاده قرار می‌گیرد. سالیسین یک ماده ضدالتهابی است که حاوی منیزیوم و ویتامین E است. کارشناسان معتقدند زمانی که بدن سالیسین را فرآوری می‌کند آن را به اسید سالیسیلیک تبدیل کرده که شکل نخستین ماده شیمیایی برای آسپرین است.

حالا بادام این ماده بسیار خوب را درون خود دارد و به همین دلیل یک آسپرین طبیعی به شمار می رود. شما می توانید در هنگام سردرد برای تسکین سردرد خود 10 الی 12 عدد دانه بادام میل کنید اما لزوما این نیست، شما حتی می توانید برای جلوگیری از احتمال سردرد نیز بادام بخورید تا از آن پیشگیری کنید.

منیزیوم موجود در بادام نیز می تواند در جلوگیری از تکرر حملات میگرن جلوگیری کند.

این یافته ها که بر اساس تحقیقات مرکز پزشکی دانشگاه مریلند آمریکا به دست آمده بر خواص بادام تاکید فراوانی دارد و توصیه می کند که می توانند به عنوان آسپرین های طبیعی مورد استفاده قرار بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها