چند نکته طلایی درباره فرصت سوزی سرمربیان سرخابی

چرا دربی برنده نداشت؟

خراب کردن چند موقعیت عالی باعث حمله حجازی به نوراللهی شد

حمله تند و تیز به احمد!

حملات مجازی به احمد نوراللهی زمانی آغاز شد که داور سوت پایان دربی را هنوز نزده بود. او یکی از چهره های ضعیف این مسابقه بود و تقریبا باعث شد تیمش به پیروزی نرسد.
کد خبر: ۱۳۰۱۱۰۳

به گزارش جام جم آنلاین ، فاصله از عرش به فرش رسیدن در پرسپولیس خیلی کوتاه است. مثل بلایی که سر احمد نوراللهی آمد. او نتوانست موقعیت عالی را تبدیل به گل کند تا پرسپولیس به همان مساوی مقابل استقلال قناعت کند. 

در فضای مجازی به خصوص در توییتر به نوراللهی حملات زیادی شد. عده ای او را بازیکنی کم کار توصیف می کنند و عده ای دیگر او را بازیکنی می نامند که در حد و اندازه های نام پرسپولیس نیست. برخی دیگر نیز یحیی را مقصر بازی دادن به چنین بازیکنی معرفی می کنند. 

امروز روزنامه جام جم در صفحه 4 به حمایت از این بازیکن می پردازد که این گزارش را  در ادامه می خوانید:

 

حمایت از نوراللهی

 احمد نوراللهی در بازی شهرآورد دو موقعیت صددرصد را خراب کرد. او می‌توانست قهرمان بازی باشد اما حالا از سوی خیلی از هواداران طرد شده است. نوراللهی که در بازی سپاهان هم موقعیت‌هایش را گل نکرده بود، در شهرآورد هم مثل بعضی مهاجمان خارجی لیگ عمل کرد. نوراللهی هر چند در زمین بازی دونده است و ۹۰ دقیقه می‌جنگد اما در یک ماه گذشته ناخودآگاه در تیررس انتقادها قرار گرفته.

اودر دیدار فینال آسیا هم در صحنه‌ای با بازیکن اولسان برخورد داشت تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. بعد از دربی ایام به کام احمد تلخ‌تر شد. تعدادی از هواداران در صفحه رسمی‌اش به انتقاد شدید از او پرداختند. بعضی از کانال‌های پرسپولیسی هم احمد را به باد انتقاد گرفتند. صبح دیروز ابتدا این محمدرضا مهدوی بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس بود که پشت این بازیکن درآمد. او گفت: «احمد اصلا در پست تخصصی‌اش بازی نمی‌کند. اتفاقا ما باید از او تقدیر و تشکر کنیم که با وجود این همه فشار در آن پست بازی می‌کند. احمد بازیکن گلزنی نیست. مگر مهاجم است که ما توقع گلزنی از او داشته باشیم. قاعدتا احمد هم دوست دارد برای تیم گل بزند و مفید باشد ولی نباید فراموش کنیم در پست غیر تخصصی‌اش بازی می‌کند.»
بعد از او نوبت به یحیی رسید تا تصویری از خود و نوراللهی منتشر کند و یک کلمه بنویسد: «بهترینی.» این حمایت آشکار سرمربی قرمزها از هافبک تیمش بود. حامد لک هم در ادامه تصویری از نوراللهی منتشر کرد تا با یک قلب قرمز به حمایت از او بپردازد. سعید عزت‌اللهی دوست نزدیک احمد در تیم ملی هم که در دانمارک بازی می‌کند، با انتشار عکسی از او نوشت: «احمدجان قطعا همیشه برای تیم‌ات و هوادارهای واقعی تیم‌ات بهترین بودی و هستی.»
این حمایت‌ها دیروز ادامه پیدا کرد و تعدادی دیگر از بازیکنان و حتی پیشکسوتان به حمایت از این بازیکن ادامه دادند. حتی علی پروین گفت: «این بچه احمد نوراللهی بیشتر از همه دوست داشت گل بزنه و تلاششو کرد ولی یه وقتا آدم بدشانسی میاره و توپش گل نمیشه. فقط حیف توپاش گل نشد ولی زحمتشو کشید. به کل تیم خسته نباشید می‌گم.»
 
حسین خلیلی - گروه ورزش / روزنامه جام جم
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها