یحیی به دنبال یک خرید زمستانی خوب برای پرسپولیس است

ترابی برمی‌گردد؟

پرسپولیس و استقلال در شهرآورد پایتخت چه کردند؟

تفاوت در ۱۴۰ روز

آخرین دربی قرن هم تمام شد و رفت اما با اینکه پر گل بود چه شده که اکثر کارشناسان انتقاد می کنند؟ مگر همه بازی پرگل نمی خواستند؟ اشکال کار کجاست؟
کد خبر: ۱۳۰۰۹۷۲

به گزارش جام جم آنلاین، تکرار یک واقعیت برای بار چندم لازم است: «استقلال و پرسپولیس خوب بازی نمی کنند.» حالا با کمی بهتر و یا بدتر نسبت به یکدیگر تقریبا در یک طیف فنی و تاکتیکی هستند. 

پرسپولیس که بازیکن به اندازه کافی ندارد و از آن سو استقلال با مهره هایی به میدان می رود که بسیاری اعتقاد دارند در حد و اندازه های استقلال نیستند. 

فقر بازیکن در هر دو تیم باعث شد تا فکری و گل محمدی سرمربیان دو تیم ترکیب های متفاوتی را نسبت به گذشته به داخل زمین بفرستند. 

در این رابطه روزنامه جام جم نوشت: بعد از آن‌‌که ترکیب ابتدایی پرسپولیس و استقلال برای بازی روز گذشته مشخص شد، آنچه که بیش از همه به چشم آمد تغییراتی بود که در مقایسه با آخرین بازی این دو تیم در نیمه‌نهایی جام‌حذفی، در ترکیب آنها صورت گرفت. به همین بهانه، نگاهی به این تغییرات در ۱۴۰ روز گذشته انداخته‌ایم.شاگردان یحیی گل‌محمدی در نیمه‌نهایی جام‌حذفی با این بازیکنان وارد زمین شدند:  رادوشویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، احمد نوراللهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، وحید امیری و علی علیپور. در مقایسه با بازی روز ۵ شهریور، شش بازیکن قرمز در دربی دیروز در ترکیب اولیه نبودند. به غیر از رادوشویچ و شیری که دیروز روی نیمکت بودند، چهار بازیکن دیگر یعنی شجاع خلیل‌زاده، بشار رسن، مهدی ترابی و علی علیپور از این تیم رفتند.  در مقابل، استقلال که در آن بازی فرهاد مجیدی روی نیمکتش بود، با این ترکیب وارد زمین شد:  سیدحسین حسینی، هروویه میلیچ، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، عارف غلامی، مسعود ریگی، شیخ دیاباته، محمد دانشگر، وریا غفوری، آرش رضاوند و مهدی قائدی. آبی‌های پایتخت در قیاس با دربی قبلی، ۵ تغییر داشت. به غیر از علی کریمی که به فوتبال قطر رفت، حسین حسینی، هروویه میلیچ، فرشید اسماعیلی و شیخ دیاباته دیروز بازی را از روی نیمکت تیم محمود فکری شروع کردند.  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها