بدین منظور، جدیدترین ابداع آنها یعنی استرادل، ظاهری بسیار خاص از شرکت گاراژ ایتالیا دریافت کرده که به منظور تکریم جتهای جنگنده که توسط تیم آیروباتیک Frecce Tricolori استفاده میشد، طراحی شده است.
برای اولین بار، گیام پائولو یک موسسه مهندسی ساخته که هرچند بیشتر به موفقیت در مسیر مسابقه شناخته میشود ، اما در ارتقاء خودروهای جادهای مانند لامبورگینی میورا نیز سرآمد است. این شرکت مسئولیت تولید خودروهای مسابقهای و شاسی اتومبیل برای ایندی کار، ایندی لایتس، فرمول ۳، GP2، GP3، فرمول E، و WEC را بر عهده دارد.
در حالی که این اتومبیل واقعا شگفتانگیز است، اما شرکت گیامپائولو تنها پادشاه مسیر نیست. مانند بسیاری از تولیدکنندگان که برنامههای مسابقهای و جادهای دارند، دانش مسیر مسابقه به خوبی به اتومبیلهای جادهای منتقل میشود. از این جهت، استرادل بیشتر یک خودروی مسابقهای برای جادهها محسوب میشود. با وجود بسیاری از گزینههای ارائه شده مانند شیشه اتومبیل، از ویژگیهای دیگر این خودرو میتوان به کم نگه داشتن وزن و بالا بردن نیروی گرانش اشاره کرد.
برخلاف مک لارن سنا که از نظر آئرودینامیکی بسیار حساس است، این پیشنهاد ایتالیایی زیباییهای بیشتری را روی میز میگذارد؛ از آنجا که گیامپائولو همیشه به طراحی هوشمندانه Colin Chapman شرکت لوتوس نگاه میکرد، استرادل خویشاوند دور 3 - Eleven محسوب میشود.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد