ایسنا: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به کشته شدن10 تن در تصادفات نوروز 86 تهران گفت: شمار کشتهها و مجروحان در صحنه تصادفات در این مدت به ترتیب بیش از 33 و 24 درصد کاهش یافت.
کد خبر: ۱۲۹۹۳۵

سردار هاشمی با تاکید بر این که از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 17 فروردین ماه سال جاری 6 هزار و 201 مورد تصادف در تهران رخ داده و این رقم نسبت به سال گذشته 19.5 درصد کاهش داشته است، افزود: آمارها نشان میدهد در مجموع تصادفات پایتخت در این مدت 23 درصد کاهش یافته است.
وی با اشاره به توقیف 17هزار و250 خودرو توسط گشت بزرگراهها در سال گذشته به دلیل انجام تخلفات حادثهساز گفت: بیشترین تخلفات این خودروها سرعت غیرمجاز، انجام حرکات مارپیچ و تغییر جهت ناگهانی بوده است.
به گفته رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، در ایام نوروز نیز 724 خودرو متخلف توقیف و روانه پارکینگها شدند.
رییس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: بیشترین تخلفات خودروها در بزرگراههای آزادگان، بابایی، اتوبان کرج، یادگار امام (ره) ، نیایش و همت رخ داده است.
وی با اشاره به افزایش دو برابری شمار گشتهای نامحسوس در اواخر سال گذشته گفت: از سویی دیگر توان موتوری راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز تقویت شد؛ به شکلی که 300 موتورسیکلت جدید به راهور تهران افزوده شده است.
سردار هاشمی، ثبت تخلفات الکترونیکی در سال جاری را یادآور شد و به ایسنا گفت: بر اساس برنامهریزیهای انجام شده، ثبت تخلفات از طریق دستگاههای PDA در سال جاری برای نخستین بار در تهران اجرایی میشود.
وی با اشاره به نصب دوربینهای کنترل سرعت در بزرگراهها و تقاطعات حساس کشور گفت: در سال جاری در فاز اول 30 دستگاه دوربین کنترل سرعت در بزرگراهها و نقاط مورد نیاز تهران نصب خواهد شد.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ متوسط زمان رسیدن به صحنه تصادفات را 15 دقیقه عنوان و تصریح کرد: در سال جاری در تلاشیم با حضور موثرتری در صحنه تصادفات داشته باشیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها