طبق گزارش Superdata، تعداد بازیکنان فعال بازی Among Us در ماه نوامبر چیزی حدود 500 میلیون نفر بوده است.
کد خبر: ۱۲۹۶۹۵۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از بازی سنتر،2020 سالی بوده که شبیه آن را ندیده‌ایم. بخش بزرگی از آن به‌دلیل اتفاقات بدی است که در طول سال رخ دادند، اما همیشه استثنایی وجود دارد. موفقیت Among Us در چند ماه اخیر، آن هم در شرایطی که بازی 2 سال پیش منتشر شده بود، یکی از سورپرایزهای امسال بود. اگر هم در موفقیت این عنوان شک دارید، مطمئنا آمار جدیدی که از بازیکنان فعال بازی منتشر شده نظرتان را تغییر می‌دهد.

شرکت تحقیقاتی SuperData به‌تازگی عنوان کرده که تعداد بازیکنان تقریبی فعال Among Us در ماه نوامبر به رقم خیره‌کننده نیم میلیارد نفر رسیده است. البته باید در نظر داشت که نسخه موبایل بازی کاملا رایگان است. نسخه رایانه‌های شخصی و نینتندو سوئیچ بازی نیز با قیمت نه‌چندان بالای 5 دلار به‌فروش می‌رسد. به گفته سوپردیتا، Among Us از لحاظ تعداد بازیکنان ماهانه محبوب‌ترین بازی محسوب می‌شود.

استودیو InnerSloth با همکاری مایکروسافت این عنوان را به‌تازگی بر روی سرویس ایکس باکس گیم پس (نسخه PC) قرار داده است. همچنین پس از عرضه بازی بر روی نینتندو سوئیچ، تأیید شده که Among Us در سال 2021 راهی کنسول‌های ایکس باکس خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها