در نظرسنجی جدید مجله فامیتسو که 132 توسعه‌دهنده بازی و سلبریتی ژاپنی در آن حضور داشته‌اند، Ghost of Tsushima به‌عنوان بهترین بازی سال انتخاب شده است.
کد خبر: ۱۲۹۶۹۴۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از بازی سنتر،با اینکه پلی استیشن 5 در نیمه دوم سال توجهات زیادی را به‌خود جلب کرد، اما پلی استیشن 4 نیز در ماه‌های پایانی عرضه چند بازی بزرگ را به‌خود دید. یکی از این عناوین، بازی Ghost of Tsushima بود که عملکرد آن از انتظارات سونی نیز بهتر بوده است. همان‌طور می‌دانید، گوست او سوشیما در ژاپن فئودال جریان دارد و اینطور که به‌نظر می‌رسد، کاربران ژاپنی بازی با آخرین ساخته استودیو Sucker Punch ارتباط خوبی برقرار کرده‌اند.

در نظرسنجی مجله فامیتسو که 132 توسعه‌دهنده و سلبریتی ژاپنی بازی مورد علاقه سال 2020 خود را انتخاب کرده‌اند، رتبه اول به Ghost of Tsushima رسیده است. پس از آن، Animal Crossing: New Horizon در رتبه دوم قرار گرفته و به‌طور عجیبی، Fantasy 7 Remake در رتبه سوم لیست قرار دارد.

گفته شده که بخش بزرگی از این 132 نفر را توسعه‌دهندگان ژاپنی تشکیل می‌دهند و تعداد آن‌ها نسبت به سلبریتی‌های حاضر در نظرسنجی بیشتر بوده است.

بازی Ghost of Tsushima

بازی Ghost of Tsushima هم‌اکنون برای PS4 و PS5 در دسترس است. طبق آخرین آمار رسمی، فروش بازی به بیش از 5 میلیون نسخه رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها