آخرین سری گوشی‌های هوآوی nova 7 SE 5G Youth بود، که یک مجموعه تراشه مدیاتک داشت و اکنون شرکت در حال آماده سازی جانشین آن است. این گوشی که به صورت منطقی Huawei nova 8 SE نامیده شده است، در دو شکل متفاوت عرضه خواهد شد و در فناوری باتری و صفحه نمایش کمی ارتقا پیدا می‌کند.
کد خبر: ۱۲۹۶۶۸۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،یک افشاگر مورد اعتماد چینی اعلام کرده است که nova 8 SE یک صفحه نمایش ۶.۵۳" OLED با رزولوشن Full HD+ دارد. این گوشی از شارژ سریع ۶۶ واتی که اوایل این ماه با محصول برتر هوآوی میت ۴۰ پرو معرفی شد، پشتیبانی می‌کند.

این افشاگری همچنین نشان می‌دهد که دو مدل متفاوت nova 8 میان رده با دو تراشه 5G متمایز وجود خواهد داشت. هر دوی این تراشه‌ها برای مدیاتک هستند که یکی از آن‌ها کمی ارزان‌تر است و Dimensity ۷۲۰ را اجرا می‌کند، و دیگری به Dimensity ۸۰۰U می‌چسبد که در حال حاضر انرژی nova ۷ SE 5G Youth را تامین می‌کند.

ظاهراً nova 8 SE دارای دوربین چهارگانه‌ در پشت گوشی است که شامل یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، دو دوربین ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهد بود در حالی که فقط یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلوی آن قرار خواهد داشت.

تفاوت اصلی nova 8 SE و مدل قبلی آن در بدنه گوشی هم هست؛ مدل جدید سبک‌تر و باریک‌تر است، و گفته‌ها حاکی از این است که عرض آن تنها ۷.۴۶ میلیمتر و وزن آن ۱۷۸ گرم خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها