مطمئنا اگر کنکوری باشید یا حداقل فردی از نزدیکان شما تجربه شرکت در کنکور در سال های اخیر را داشته باشید، دور یا نزدیک نام موسسه حرف آخر را شنیده اید.
کد خبر: ۱۲۹۴۷۶۴

معرفی سایت حرف آخر برای دانش آموزان ابتدایی تا کنکور

موسسه ای که حدود 10 است محتواهای آموزشی خود را در زمینه آموزش دروس کنکور ارائه می داد و جدیدا آموزش خود را گسترده تر کرده و در حال حاضر مشغول ارائه محتوای های آموزشی خود برای مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم می باشد اما تا کنون کنجکاو نشدید که این موسسه آموزشی را از نزدیک تر بشناسید؟

امروز در یک گزارش خبری به صورت کامل موسسه حرف آخر معرفی خواهیم کرد و تمام ویژگی های آن که باعث شد در کنکور 99 حدود 34 رتبه تک رقمی و دو رقمی با کمک منابع آن به موفقیت برسند پس تا انتها مارا همراهی کنید.

معرفی سایت حرف آخر

موسسه حرف آخر از سال 1390 کار خود را شروع کرده و موسس آن آقای عبدالرضا منتظری که تدریس ریاضی این مجموعه را نیز بر عهده دارند، هستند.

در این مجموعه با سبکی خاص و متفاوتی با روش هایی که تا الان دیده اید فراموشی را به فراموشی خواهید سپرد چرا که تمامی مطالب به نیمکره راست یا همان حافظه تصویری منتقل می شود و دیگر برای به یادآوردن مطالب هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت. اما شاید بپرسید این چه روشی است که مطالب تا مدت ها در ذهن داوطلب باقی می ماند؟ استفاده از انیمیشن و تصویرسازی و الگو و نقشه راه روشی است که حرف آخر برای یادگیری بهتر مطالب در پیش گرفته است.

با کمک این تصویر سازی ها یادگیری به اسان ترین کار ممکن مبدل خواهد شد حتی برای مطالب چالش برانگیز درسی.

همچنین با این روش ها دیگر یادگیری برای داوطلب خسته کننده و وقت گیر نخواهد بود و یادگیری به موضوعی به شدت جذاب تبدیل خواهد شد.

علاوه بر تصویر سازی دومین ویژگی آموزشی در سایت حرف آخر استفاده از الگو می باشد. شاید برای شما سوال پیش بیاید که الگو چیست و چه کمکی می تواند به دانش آموز در یادگیری کند؟ الگو یک روش جامع و کاربردی است که دانش آموز را از حفظ فرمول بی نیاز خواهد کرد تفاوت مابین الگو و فرمول در تعداد آن ها می باشد.

در روش های سنتی از فرمول های متعدد برای آموزش استفاده می شد؛ فرمول هایی که شاید برای حل یک نوع سوال کاربرد داشت اما الگو روش جامعی است که تمامی سوالات یک مبحث را می توان با کمک آن حل کرد. در مطلبی دیگر با عنوان تجربه سبک نوین آموزش با حرف آخر به طور مفصل این موضوع را بررسی کرده ایم.

پروژه 6040 حرف آخر و 100 روز طلایی تا کنکور

6040 حرف آخر را می توان یکی از محبوب ترین پروژه های آموزشی در کل کشور دانست. این پروژه هر سال در ماه بهمن یعنی تقریبا 5 ماه مانده به کنکور توسط این موسسه معرفی خواهد شد و مناسب داوطلبانی است که تا آن بازه زمانی نتوانسته اند مطالعه خوبی داشته باشند و یا حتی موفق به شروع کردن نشده اند.

با این پروژه کل دروس کنکور به صورت صفر تا صد در حدود 350 ساعت آموزش داده شده است اما این آموزش به صورت فشرده می باشد. در قسمت اول داوطلب در زمانی حدود دو ماه کل آموزش را با برنامه ریزی دقیقی که برای پروژه 6040 حرف آخر تدوین شده است به پایان خواهد رساند.

معرفی سایت حرف آخر برای دانش آموزان ابتدایی تا کنکور

در قسمت دوم هم زمانی که داوطلب آموزش را به پایان رساند نیاز مند تثبیت و تسلط است که اینجا آزمون های حرف آخر وارد عمل خواهند شد.

20 آزمون جامع و شبیه ساز کنکور که نه تنها فضای کنکور را برای دانش آموز شبیه سازی می کنند و باعث تقویت هنر تست زنی داوطلب خواهند شد، بلکه به صورت کامل با کمک تکنولوژی به کار رفته در آن ها یعنی پاسخ نماها داوطلب می تواند با هر آزمون یک بار کل دروس را مرور کند؛ یعنی در پایان روز آخر داوطلب با بیست آزمون حرف اخر موفق شده است که 20 بار کل دروس خود را مرور کند و به تسلط کامل نیز دست پیدا کند.

برای دریافت 20 درصد رایگان از کل آموزش و آزمون های حرف آخر همین الان «عدد 5» را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید و همچنین برای ارتباط با مشاوران ارشد حرف آخر و تهیه محصولات با تخفیف ویژه می توانید از طریق شماره تماس های زیر اقدام کنید.

02166576182

02166572148

02166576371

02166566623

کیفیت عالی در کنار قیمت فوق العاده محصولات حرف آخر

قبل از بررسی هزینه های مربوط به  محصولات حرف آخر بهتر است که یک بررسی برروی محصولات این موسسه داشته باشیم.

در قسمت اول بررسی بهتر است در مورد منابع حرف آخر اطلاعاتی کسب کنیم. منابع موسسه حرف آخر صرفا پکیج های آموزشی برای هر درس نیست بلکه متشکل از لوح های آموزشی، جزوات کنار هر پکیج، برنامه ریزی دقیق و همچنین آزمون های شبیه ساز کنکور است.

از لحاظ روانشناسی محصولات حرف آخر جدا از بحث آموزش دارای یک ارزش بسیار بالا هستند و این ارزش از بین بردن استرس داوطلب کنکوری می باشد.

یعنی دیگر خیال داوطلب راحت است که به هیچ منبع دیگری برای پیمودن مسیر کنکور نیازی نخواهد داشت و هر آنچه که نیاز دارد در قالب محصولات حرف آخر برای وی ارسال خواهد شد و تنها وظیفه ای که خواهد داشت اجرای برنامه تدوین شده توسط این موسسه است.

معرفی سایت حرف آخر برای دانش آموزان ابتدایی تا کنکور

در قسمت منابع آموزشی، صفر تا صد آموزش و هر آنچه داوطلب برای پاسخگویی به کنکور نیاز دارد در قالب لوح های آموزش ضبط و در اختیار وی قرار داده خواهد شد اما جزوات حرف آخر اهمیت بسیار زیادی در اینجا دارند و هدف آن ها کاهش زمان نت برداری است یعنی داوطلب دیگر نیازی به نوشتن زیاد و ترسیم شکل ها و تصاویر ندارد زیرا  تمامی اسلاید های آموزشی در داخل جزوات وجود دارد و همین امر زمان استفاده از لوح های آموزشی را به شدت کاهش خواهد داد.

در کنار تمامی این محصولات داوطلب نیاز به راهنمایی دارد که در قالب برنامه دقیق حرف آخر و مشاوری که در اختیار او قرار داده خواهد شد این مشکل هم به صورت کامل حل می شود. اما آخرین قسمت به تست زنی و تمرین و تکرار مربوط است که نقش آزمون های حرف آخر اینجا پر رنگ می شود.

آزمون هایی که کاملا شبیه ساز کنکور بوده و از طرفی با تکنولوژی پاسخنما با هر آزمون داوطلب یک بار قادر خواهد بود کل مطالب مطالعه شده را مرور کند اما اگر از لحاظ هزینه مقایسه کنیم قیمت محصولات حرف آخر بسیار به صرفه است و برای هر ساعت آموزش داوطلب مبلغی کمتر از 20 هزار تومان پرداخت کرده است.

معرفی عربی حرف آخر

عربی جامع حرف آخر (نظام جدید) اثری از استاد محمد واعظی است. درس عربی یکی از سخت‌ترین درس‌های عمومی در کنکور است که داوطلبان رابطه خوبی با این درس ندارند.

بسیاری از دانش‌آموزان به اجبار این درس را برای کنکور مطالعه می‌کنند. اما عربی جامع حرف آخر با تدریس استاد واعظی، این مشکل را حل کرده است.

استاد واعظی با استفاده از الگوها و نقشه‌ راه‌های خاص، تمامی مطالب را به داوطلبان آموزش می‌دهد.

همان طور که می‌دانید، ضریب درس عربی در کنکور سراسری ۲ است و نسبت به درس‌هایی مانند ادبیات فارسی و دینی کمتر است اما به دلیل آنکه بیشتر داوطلبین کنکور این درس را دشوار می‌پندارند و قادر به کسب درصد بالا از آن نیستند، پاسخ دادن به هر تست آن می‌تواند شما را صدها پله به قبولی در رشته و شهر مورد نظر خود نزدیک تر نماید.

استاد محمد واعظی پکیج عربی حرف آخر را برای داوطلبان نظام جدید کنکور آماده کرده است تا با صرف کمترین زمان و بدون هدر دادن بیش از حد انرژی تمامی درس‌های کتاب های عربی دهم، یازدهم و دوازدهم را به طور کامل بیاموزند و تمامی مفاهیم را در حافظ بلند مدت خود نگاه دارند.

همچنین سبک آموزشی که تدریس این پکیج به کار گرفته شده است زمان آموزش را به حداقل رسانیده است و صفر تا صد عربی را با حل یک بانک تست در قالب 25 ساعت آموزش در اختیار دانش آموز قرار خواهند داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها