راهنمای خرید درب ام دی اف + نکات مهم کاربردی

خرید درب ام دی اف انتخاب بسیار خوبی برای مشکل پسندان است، چراکه درب ام دی اف دارای مزایای ویژه بوده و رضایت افراد با سلیقه‌های مختلف را به خود جلب می‌کند.
کد خبر: ۱۲۹۴۷۰۵

راهنمای خرید درب ام دی اف + نکات مهم کاربردی

اگرچه کمی دور از ذهن است، اما انتخاب درب مناسب برای ورودی یا اتاق‌های داخل منزل تاثیر بسزایی در زیبایی کلی دکوراسیون خواهد داشت بنابراین در هنگام خرید درب می‌بایست دقت کافی را به خرج داد، سال‌های طولانی است که خرید درب ام دی اف برای اتاق خواب‌ها، سرویس‌های بهداشتی و... مرسوم شده و طرفدارن بسیاری نیز دارد.

انواع درب ام دی اف دارای ویژگی‌ها و جذابیت‌های خاصی است که افراد را به خود جلب می‌کند، به همین جهت میزان فروش درب ام دی اف در بازار بسیار بالا می‌باشد.

درب ام دی اف، انتخابی مقرون به صرفه

به طور معمول افراد برای درب ورودی منزل خود درب ضد سرقت را انتخاب برتر می‌دانند؛ چراکه کاملاً ایمن بوده و از بروز سرقت‌ها جلوگیری می‌کند بنابراین زمانی که برای درب ورودی منزل خود درب ضد سرقت را نصب کرده‌اید، لزومی نخواهد داشت که درب اتاق‌های داخلی منزل نیز ضد سرقت باشد.

یک درب ضد سرقت در قسمت ورودی برای ایمنی منزل کفایت می‌کند بنابراین با انتخاب درب ام دی اف برای اتاق خواب‌ها و سرویس بهداشتی در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود، زیرا نصب درب ضد سرقت برای همه‌ی اتاق خواب‌ها بسیار هزینه‌بردار خواهد بود.

درب ام دی اف چیست؟ و چگونه ساخته می‌شود؟

همانطور که از نام این نوع درب مشخص است، به درب‌هایی که از ورق‌ های ام دی اف ساخته می‌شوند درب ام دی اف گفته می‌شود.

فعالان در حوزه چوب با خشک کردن تخته ام دی اف و تبدیل آن به درب، روکش‌های زیبا و مقاومی بر روی آن نصب می‌کنند که علاوه بر زیبایی موجب افزایش مقاومت درب نیز می‌شود.

روکش درب ام دی اف که معمولاً از جنس ملامین است، به حدی مقاوم است که آن را برای درب سرویس بهداشتی نیز مناسب کرده است، زیرا درب سرویس بهداشتی ام دی اف می‌بایست در برابر رطوبت نیز مقاوم باشد. در یک عبارت ساده این نوع درب‌ها کاملاً اقتصادی و مقاوم ساخته می‌شوند تا طول عمر بالایی نیز داشته باشند.

مزیت‌های خرید درب ام دی اف چیست؟

طبیعتاً تا دلایل محکمی برای انتخاب درب ام دی اف وجود نداشته باشد، نسبت به خرید آن ترغیب نخواهید شد.

خرید درب ام دی اف به نفع شما خواهد بود؛ چراکه این نوع درب دارای مزایای بسیاری است که برخی از آن‌ها به شرح زیر می‌باشد:

راهنمای خرید درب ام دی اف + نکات مهم کاربردی

تخته‌های یکدستی که در ساخت درب مورد استفاده قرار می‌گیرند موجب می‌شود که درب مقاومت بسیار بالایی داشته باشد.

از آنجا که این نوع درب‌ها با روکش‌های مختلفی در بازار وجود دارند، انتخاب و خرید آسان‌تر خواهد بود. ظاهر شبیه به چوب درب ام دی اف موجب گرما بخشیدن به دکور شده و جذابیت خاصی به فضا می‌دهد.

انواع درب ام دی اف بسیار راحت باز و بسته می‌شوند، زیرا از متریالی بسیار سبک ساخته شده‌اند.
مقاومت بالا در برابر آب نیز از دیگر ویژگی‌های خاص درب ام دی اف است.

مزایای فوق دلایل خوبی برای انتخاب درب ام دی اف اتاق یا درب سرویس بهداشتی ام دی اف خواهد بود، اما افزون بر این لازم است یک نگرانی دیگر را نیز از خود دور کنید. درب‌های ام دی اف در برابر تجمع حشرات و رشد قارچ‌ها نیز کاملاً مقاوم است، بنابراین انتخاب این نوع درب قطعاً بهترین خواهد بود.

درب ام دی اف مطابق با سلیقه‌ی شماست!

از آنجا که برای نصب روکش درب ام دی اف از انواع روکش مختلفی استفاده می‌شود، انواع درب ام دی اف بسته به روکش به سه دسته تقسیم می‌شوند:

درب ام دی اف با روکش چوبی:

بسیاری از درب‌های ام دی اف روکشی از ورق نازک چوب دارند که می‌بایست حتماً رنگ شوند تا جلوه‌ی ظاهری خوبی داشته باشند. این نوع روکش‌ها در دو نوع مسطح یا صاف برای نصب بر روی ام دی اف مناسب می‌باشد. طبیعتاً از آنجا که جنس روکش از چوب است، قیمت آن نسبت به سایر انواع بیشتر خواهد بود.

درب ام دی اف با روکش ملامین:

ملامینه نام ورقی است که با متریالی ارزان ساخته شده و قطری نازک دارند، به همین علت قیمت درب ام دی اف با روکش ملامینه بسیار پایین است.

روکش‌های ملامینه در مقابل سائیدگی و خراشیدگی نیز کاملاً مقاوم می‌باشند، از طرفی تنوع طرح و مدل این نوع روکش بسیار زیاد است.

درب ام دی اف با روکش پی وی سی:

پی وی سی که این‌ روزها در موارد بسیاری کاربرد دارد، یکی از انواع روکشی است که برای درب‌های ام دی اف نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. روکش پی وی سی بسیار زیبا بوده و مورد پسند بسیاری از خاص پسندان است.

خرید درب ام دی اف از بهترین فروشگاه

مسلماً برای خرید درب ام دی اف اتاق یا درب سرویس بهداشتی ام دی اف می‌بایست یک فروشگاه مطمئن را پیدا کنید تا از کیفیت درب‌های خریداری شده خود اطمینان داشته باشید.

از آنجا که درب ام دی اف اتاق و حتی درب سرویس بهداشتی ام دی اف بر زیبایی خانه موثر است، انتخاب یک فروشگاه با تنوع طرح و مدل بالا می‌تواند کمک شایان توجهی به شما ارائه کند.

راهنمای خرید درب ام دی اف + نکات مهم کاربردی

یکی از بهترین فروشندگان انواع درب ام دی اف، درب ضد سرقت، درب وردی، اتاق خواب و ... فروشگاه در چوبی می‌باشد.

فروشگاه در چوبی که این روزها حاصل سال‌ها فعالیت خود را از سال 1342 در یک سایت به نمایش گذاشته است، همواره یکی از بهترین فروشندگان انواع درب به شمار می‌رود.

این فروشگاه که مورد حمایت مشتریان قدیمی خود نیز هست، با راه‌اندازی یک وبسایت راه دسترسی افراد را در سراسر ایران به خود باز کرده است.

در این روش شما با ورود به سایت و استفاده از مشاوره پیش از خرید می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید؛ پس از تکمیل فرآیند خرید نیز درب‌های خریداری شده از سوی فروشگاه به آدرس شما ارسال خواهد شد.

ارسال سریع‌، پرداخت درب منزل و پشتیبانی 24ساعته وبسایت از جمله مزایای خرید از فروشگاه در چوبی به شمار می‌رود.

ناگفته نماند که برای دسترسی به کارشناسان خبره این فروشگاه می‌توانید به شماره واتس آپ مندرج در سایت نیز پیام بدهید. در چوبی یک انتخاب ویژه برای زیبایی منازل شماست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها