خوراکی هایی که مسکن دردها هستند

خوردنی هایی که مثل مسکن عمل می کنند

15 توصیه مهم برای سلامت افراد پشت میز نشین ها

پشت میز نشین ها همه بخوانند

اگر کارتان طوری است که مجبورید ساعاتی را پشت میز بشینید باید بدانید که افراد پشت میز نشین در خطر ابتلا به بیماری های جدی ای هستند.
کد خبر: ۱۲۹۳۴۳۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نمناک، نشستن طولانی مدت پشت میز حتی برای کسانی ورزش منظم انجام می دهند ضرر دارد و آسیب زیادی به مهره های گردن و کمر وارد می کند. ولی بارعایت نکاتی که در ادامه می خوانید می توانید میزان این خطرات را کاهش دهید.

افراد پشت میز نشین

حفظ سلامتی در شرایط خاص کار سختی است کسانی که به مدت 8، 10، 12+ ساعت در روز پشت میز می نشینند ،کار دشواری خواهند داشت ؛ یک زندگی واقعا سالم، بسیاری از چیزها را شامل می شود، از خوراک سالم تا تمرین کافی را شامل میشود. نادیده گرفتن هر جنبه ای از سلامت می تواند سلامتی شما را کاهش دهد. در این بخش از سلامت 15 راه برای حفظ سلامتی وجود دارد، هر چند کل روز را پشت میز باشید می توانید با رعایت این نکات جسم خود را از خطرات دور کنید.

افراد پشت میزنشین

نکاتی برای سلامت افرادی که پشت میز نشین هستند

1. استراحت ساعتی:

در حین کار ساعاتی را برای استراحت اختصاص دهید، تا خستگی ذهنی و جسمی از بین برود . زمانی که پشت میز نیستید انرژی بیشتری را ذخیره میکنید.

2. کشش یا حرکت در محل:

حرکات کششی در پشت میز ،می تواند استرس را از بین ببرد و بسیاری از مزایای سلامتی را ارائه دهد.

تمرین های پشت میز نشینی

3. اجتناب از آسانسور و استفاده از پله ها:

آیا روزانه 10،000 گام برمیدارید؟ 10،000 گام یک مقدار خوب است که بزرگسالان سالم باید داشته باشند. این کار به نظر دشوار است.اگر تمام روز در میز کار خود هستید. بنابراین از آسانسور استفاده نکنید و پله ها را بالا بروید . دور تر از محل کار خود پارک کنید. هنگامی که به پشت میز می روید، به اطراف سر بزنید. و گام های روزانه خود را بیشتر کنید.

4. جلسات تناسب اندام در هفته را برنامه ریزی کنید:

می توانید یک برنامه تمرین سالم 30 دقیقه ای داشته باشید. مزایا به مراتب فراتر از کاهش وزن است. کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی،کاهش کلسترول و بهبود عملکرد قلب، تنها چند مزایای ورزش است.

5. هنگام صحبت کردن راه بروید:

حرکت در اطراف دفتر می تواند دشوار باشد، بنابراین مهم است که از فرصت استفاده کنید و از پشت میز بیرون بیایید. به خصوص زمانی که می خواهید با تلفن صحبت کنید. حرکت کنید، حرکات کششی انجام دهید.

نکات پشت میز نشینی

6. وعده های غذایی خود را برنامه ریزی کنید:

برنامه کاری شما می تواند کاملا پر باشد. وقت ناهار خود را ما بین برنامه کاری قرار دهید. برنامه کاری خیلی شلوغ می تواند عادت های غذایی بسیار ناسالم را اعمال کند ؛ برنامه غذایی را در اولویت قرار دهید.

7. ایستاده کار کردن :

نشستن برای مدتی طولانی برای بدن شما مضر است. و کارفرمایان باید از کارکنان بخواهند که به صورت ایستاده کار خود را ادامه دهند. این یک روش مفید است.

8. نوشیدن مقدار زیادی آب:

از دست دادن وزن، جوان شدن، و باهوش شدن. این فقط سه مزیت از 12 واقعیت غیر منتظره در مورد آب آشامیدنی است. به علاوه، موجب می شود به دلیل نوشیدن آب کمی تحرک داشته باشید.

آب نوشیدن زیاد

9. وعده های غذایی کوچک بخورید:

گرسنگی بدترین دشمن در برابر سلامتی است. باعث می شود که تمرکز خود را از دست بدهید و می تواند موجب پرخوری و اشتیاق به غذاهای حاضری شود. هنگامی که شما در دفتر هستید، غذاهای ناخواسته اغلب به راحتی در دسترس هستند و موجب کاهش انرژی و کاهش کلی سلامت میشوند.

10. از تایم ناهار خود استفاده کنید:

خوردن ناهار پشت میز کار، روش آسانی است. عادت خوردن روی میزتان می تواند به بسیاری از مشکلات منجر شود.از تایم ناهاری خود استفاده کنید و به ذهن استراحت بدهید. بیرون بروید و در اطراف ساختمان قدم بزنید.

ناهار خوردن

11. صندلی راحت خود را با یک تردمیل تعویض کنید:

صندلی های اداری می توانند راحت باشند، اما می توانند به ستون فقرات آسیب برسانند. میزهای تردمیلی به بهبود بهره وری و بهبود وضعیت کلی سلامت کمک میکند.

12. یک باشگاه ،برای کاهش وزن را شروع کنید:

از دست دادن وزن و حفظ سلامتی وقتی همه آن را انجام دهند کار آسانی است،اما در محیط کار افراد اغلب عادت به خوردن غذای ناسالم و بی تحرکی دارند ، کاهش وزن را شروع کنید . هنگامی که افراد دیگر نیز این روش را دنبال کنند، غذای سالم بخورند و تحرک داشته باشند کار برای همه آسان تر میشود.

ورزش کردن

13. برای خود ناهار بیاورید:

در رستوران ها شما میزان کالری غذای خود را نمی دانید. پس بهتر است برای خود از خانه غذا بیاورید، هم در پول صرفه جویی میکنید و هم از کالری غذای خود باخبر هستید.از این پول اضافی برای پیوستن به باشگاه استفاده کنید.

14. راه رفتن، دویدن یا دوچرخه سواری به سمت کار:

رفت و آمد روزانه می تواند زمان ایده آل برای بهبود تناسب اندام شما باشد ؛ اگر شما نزدیک به محل کار زندگی می کنید، پیاده روی کنید! اگر کمی دورتر هستید، دوچرخه سواری را امتحان کنید.

15. پیوستن به فعالیت های کاری:

بسیاری از دفاتر گروه های بولینگ، گلف دارند ؛ در این تیم ها شرکت کنید نه تنها به شما کمک می کند تا همکاران خود را بهتر بشناسید (به طور بالقوه استرس را در محل کار محدود میکند)، بلکه کمک می کند تا تمرین روزانه مورد نیاز را نیز انجام می دهید.

بولینگ

نکات و توصیه های کلی دیگر برای سلامت افرادی که مجبورند ساعتها پشت میز بنشینند

  • هر چند دقیقه یک بار، از جای تان بلند شوید و چرخی بزنید ؛ بدن هر فرد فقط 20 دقیقه می تواند تحمل قرار داشتن در یک وضعیت ثابت را داشته باشد. بنابراین بهتر است که هر 15 تا 20 دقیقه یک بار، از جای تان بلند شوید و مدت 30 ثانیه قدم بزنید، یا بدن تان را کش و قوس دهید.
  • در وضعیت مناسبی بنشینید ؛ چنانچه بدن شما در حالت نشسته یا حتی ایستاده، وضعیت مناسبی نداشته باشد، قطعا پس از مدت کوتاهی استرس به سراغ تان خواهد آمد. وضعیت نامناسب بدن برای مدت طولانی سبب آسیب مفاصل و دردهای منطقه ای می شود.
  • نمایشگر کامپیوترتان را در وضعیت مناسبی قرار دهید تا چشم یا مفاصل گردن تان اذیت نشوند.
  • مراقب گردن تان باشید.
  • میز خود را همیشه مرتب نگه دارید ؛ شلوغی میز کار باعث خستگی زودرس و استرس می شود و یکی از عوامل اتلاف وقت کاری به شمار می رودپس اجازه ندهید که میز کارتان آشفته و درهم برهم شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها