یک هود با کیفیت و زیبا برای آشپزخانه، که به عنوان قلب خانه معرفی می شود علاوه بر رفع بوی نامطبوع می تواند به زیباتر شدن آن نیز کمک کند. هود اخوان با داشتن مدل های متنوع و قدرت مکش مناسب این امر را در آشپزخانه های ایرانی آسان کرده است.
کد خبر: ۱۲۹۲۴۱۰

هود اخوان

یک هود با کیفیت و زیبا برای آشپزخانه، که به عنوان قلب خانه معرفی می شود علاوه بر رفع بوی نامطبوع می تواند به زیباتر شدن آن نیز کمک کند.

هود اخوان با داشتن مدل های متنوع و قدرت مکش مناسب این امر را در آشپزخانه های ایرانی آسان کرده است.

هر فرد با توجه به طراحی کابینت و آشپزخانه ، هود مورد نظر خود را انتخاب می کند. هود اخوان با داشتن بالاترین تنوع ، رنگ بندی و سایز در نمایندگی های اینترنتی و حضوری سراسر کشور میتواند یکی از اولین انتخاب ها باشد.

 انواع هود اخوان

هود زیر کابینتی اخوان یکی از قدیمی ترین و ساده تریت طراحی ها را داراست که با قیمت مناسب می باشد.

نوع دیگر محصولات اخوان ، هود مخفی یا توکار که در چند سال اخیر با توجه به طراحی های یکپارچه برای کابینت و آشپزخانه های این مدل هود که بسیار شبیه به هود های زیبر کابینتی می باشد رونق یافته اند.

آشنایی با ویژگی های هود اخوان

هود جزیره ای هم برای آشپزخانه هایی استفاده می شود که امکان نصب هود بر دیوار وجود ندارد و نصب آن از سقف بوده و از فیلتر ذغالی برای آن استفاده می شود و برای آشپزخانه های مدرن با طراحی نوین کاربرد دارد.

هود های شومینه ای که بر روی دیوار یا سقف نصب می شوند از فلزات اسید نشده یا فلزات مقاوم در برابر حرارت و گرما تولید می شوند. قدرت مکش در این نوع هود بالاست و با طراحی متنوع بدنه ساخته می شوند.

هود شیبدار یا مورب نیز از لحاظ کارکرد مانند هود شومینه ای است. این نوع هود اخوان به علت قرار نگرفتن در برابر حرارت عمر بیشتری داشته و از زیبایی بیشتر و طراحی جدیدتر نسبت به هود شومینه ای برخوردار است.

 ویژگی های هود اخوان

در انتخاب هود، باید به ابعاد و سایز آن دقت کرد زیرا هود باید اندازه اجاق گاز و یا کمی بزرگ تر باشد. طول هود تقریبا 60، 70، 75، 80، 90 سانتیمتر است و باید هود متناسب با فضای آشپزخانه را انتخاب کرد.

آشنایی با ویژگی های هود اخوان

یکی از عوامل مهم در خرید هود، قدرت مکش آن است که بر حسب متر مکعب در دقیقه محاسبه می شود و جریان هوا را از هود سریعتر و بیشتر خارج می کند.

فیلتر هودها متفاوت است، در برخی هودها فیلتر از جنس آلومینیوم بوده و قابل شستشو می باشد اما هودهای قدیمی تر فیلتر هایی از جنس پشم شیشه داشتند که قابل شستشو نبوده و باید تعویض گردد. هودهای جزیره ای نیز فیلتر ذغالی داشته و آن هم قابل شستشو نیست و باید تعویض شود.

صدای هود نیز جزو موارد مهم در انتخاب آن است. صدای هود بهتر است 3 یا کمتر از آن باشد.

برای خرید برند معتبر هود اخوان، میتونید از فروشگاه اینترنتی ساتک اقدام نمایید که ضمانت اصالت کالا را از اصول کار خود می داند و میتوانید از نظرات بیشمار این فروشگاه استفاده نمایید. هود باید 45 تا 75 سانتیمتر بالاتر از اجاق گاز نصب شود و مجرای خروجی آن مناسب باشد تا تهویه به خوبی انجام گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها