جهان ورزش در چند خط؛

اسطوره فرمول یک هم کرونا گرفت / دردسر پاکستانی ها برای استرالیا!

اخبار کوتاه جهان ورزش را در جام جم آنلاین مرور کنید.
کد خبر: ۱۲۹۱۲۶۲

به گزارش جام جم آنلاین، آ آنچه در ادامه می آید مروری بر جالب ترین اخبار جهان ورزش در 24 ساعت گذشته است:

 

*تیم ملی کریکت پاکستان به یک معضل برای دولت استرالیا تبدیل شده است. بر اساس گزارش رویترز این تیم که برای برگزاری یک تور سالیانه چند هفته پیش به استرالیا رفته بود تا امروز با تست مثبت 10 بازیکن مواجه شده است. حالا استرالیایی ها که یکی از بهترین کشورهای دنیا در زمینه کنترل کرونا هستند به شدت نگران افزایش بازیکنان کرونا تیم ملی پاکستان هستند؛ تا حدی که نخست وزیر این کشور هم به این ماجرا ورود کرده است.  اعضای تیم پاکستان در یک هتل قرنطینه شده اند و هیچکدام حق خروج از هتل را ندارند.

*آلنکا آرتنیک ورزشکار اسلوونیایی تبار به تازگی یک رکورد جهانی در رشته دایو ثبت کرده است. او به تازگی درسواحل دریای سرخ تا عمق 300 پایی پیش رفته و رکورد جدیدی را در این زمینه ثبت کرده است. او در گفت و گویی تاکید کرد به زودی رکورد خودش را می شکند.

*بر اساس گزارش افزایش تعداد تست های مثبت کرونا در لیگ فوتبال آمریکایی به بحرانی جدی تبدیل شده است. درخواست های زیادی برای تعطیلی این لیگ مطرح شده. لیگ فوتبال آمریکایی به عنوان کرونا زده ترین لیگ ورزشی جهان معرفی شده است.

*بر اساس گزارش نشریه دیلی میل انگلیس لوئیس همیلتون راننده فرمول یک به کرونا مبتلا شده است.به این ترتیب او که به تازگی قهرمان فرمول یک ترکیه شده بود ، فرمول یک بحرین را از دست داد. 

*مایک تروت بازیکن تیم بیسبال لس آنجلس ماژور با درآمد 37 میلیون و 700 هزار دلاری گران ترین بازیکن بیسبال جهان لقب گرفت. بر اساس گزارش لس آنجلس تایمز او بیشترین درآمد را در سال 2020 به خود اختصاص داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها