مرور یکی از رکوردهای ورزشی؛

مسن‌ترین طلایی

خبرهای کوتاه ورزش در چند خط ؛

اقدام انتقادبرانگیز یک دونده قاتل

دنیای ورزش را در چند خط مرور کنید.
کد خبر: ۱۲۹۰۹۹۷

به گزارش جام جم آنلاین ، آنچه در ادامه می خوانید مروری کوتاه بر اخبار ورزش جهان است:

 

*فوتبال همچنان در رده دوم محبوب ترین ورزش های جهان قرار دارد و کریکت در رده دوم قرار گرفته است. کریکت که به خصوص در آسیا طرفدار دارد از بیش از دو میلیارد و 500 میلیون طرفدار در سراسر جهان برخوردار است. بعد از کریکت بسکتبال و هاکی در رده های سوم و چهارم محبوب ترین ورزش های جهان قرار گرفته اند.

*ژاپنی های به هر شکل ممکن المپیک سال آینده را برگزار می کنند حتی اگر کرونا از سر و کول این رقابت ها بالا برود! بر اساس ارزیابی شینهوای ژاپن در صورتی که المپیک سال آینده هم برگزار نشود بیش از 23 میلیارد دلار خسارت روی دست ژاپنی ها می ماند و آنها هرگز مایل نیستند چنین خسارت سنگینی را متحمل شوند بنابراین به هر شکل ممکن المپیک را برگزار می کنند.

*بر اساس گزارش یورو اسپورت جایگاه های برگزار کننده رقابت های جهانی اسکی در کشورهای نروژ، سوییس، اتریش و فرانسه به دلیل اینکه در سال 2020 به دنبال پاندمی کرونا مورد استفاده قرار نگرفته اند از شکل استاندارد خارج شده اند و بازسازی آنها هزینه زیادی را روی دست مسئولان این پیست ها می گذارد.

*اسکار پیستوریوس دونده معلول آفریقایی که با وجود تبرئه شدن از قتل عمد نامزدش هنوز قاتل خطاب می شود قرار است به زودی کتابی درباره زندگی خود چاپ کند که در این کتاب مطالبی هم درباره قتل نامزدش نوشته شده. با اینکه این کتاب هنوز چاپ نشده سیل انتقادات به سمت این دونده سرازیر شده است. تاریخ دقیق چاپ این کتاب هنوز مشخص نیست.

*مایکل شوماخر اسطوره فرمول یک در سال 2013 به دلیل یک سانحه حین اسکی به کما رفت از آن زمان تاکنون زندگی نباتی را پشت سر می گذارد. با وجود گذشت سال ها از آن حادثه خانواده شوماخر هرگز حاضر نشدند عکسی از او منتشر کنند اما اکنون خبر می رسد شاید کارت پستالی از این اسطوره به مناسبت کریسمس 2021 از سوی خانواده اش منتشر شود تا بعد از سال ها همه تصویری از او ببینند.

*تایگر وودز اسطوره دنیای گلف به فرار مالیاتی متهم شده است. یو اس تودی خبر داد این گلف باز ثروتمند به دلیل اتهام فرار چهار میلیون دلاری مالیات تحت بازجویی قرار خواهد گرفت.

*اماراتی ها می خواهند مرکز اتومبیلرانی جهان باشند  و میزبانی فرمول یک را هم بر عهده بگیرند. آنها پیش از این هم میزبان فرمول یک بوده اند اما نقشه های بلندپروازانه تری دارند و می خواهند به مرکز اتومبیلرانی مسابقه ای جهان تبدیل شوند و برای افتتاح پیست های مدرن و جدید بودجه ای نزدیک به یک میلیارد دلار کنار گذاشته اند. 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها