تاثیر پاک دامنی و عفت در ازدواج

مهم ترین پیامدهای عفت و پاکدامنی در ازدواج

خانم ها از عواقب زیاد کنترل کردن شوهر بترسید

نتیجه زیاد کنترل کردن شوهر

کنترل کردن برای حفظ زندگی؛ رفتاری کاملا طبیعی است و شما دارایی با ارزشی دارید که آن هم شوهرتان است، بنابراین به‌طور غریزی می‌خواهید او را حفظ و کنترل کنید.
کد خبر: ۱۲۹۰۳۸۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تبیان ، اما مراقب باشید که اگر رفتارهای خود را اصلاح نکنید، به مشکل و دردسر تبدیل می‌شوند. این که یک خانم نسبت به شوهرش حساس باشد امری طبیعی است.

ولی وقتی بیش از حد به همسرتان بد بین باشید و تلاش کنید تا مدام او را کنترل کنید، باعث می شوید تا زندگی هم برای او و هم برای شما غیر قابل تحمل شود.

بعضی خانوم‌ها از دروغ‌گویی شوهرشون به‌شدت ناراحت هستند و نمیدونند با این وضع چی‌کار کنند؟!


اولاً یه سؤال: آیا از روز اول، شوهر شما به شما دروغ میگفت و مخفی‌کاری میکرد؟ یا به‌مرور زیاد شد؟

معمولاً جوابش مشخصه: دوران نامزدی و اوایل ازدواج، این‌طور نبود. چون شما به شوهرتون بیشتر اعتماد داشتید و کمتر اون را کنترل میکردید.

خب، الآن چی شده دقیقاً و چه اتفاقی افتاده؟ شوهر شما هر بار که حقیقتی را به شما گفته، عکس‌العملی دیده که اون را به این سمت برده که از این‌به‌بعد، از شما مخفی کنه و حتی در مرحله بعد، به شما دروغ بگه.

سؤال دوم: آیا شما خانوم‌ها، با این کنترل‌ها، به زندگیِ زیبا و رؤیایی که تصور میکردید، رسیدید یا فقط باعث درگیری شُدید؟

اگر خانمی نسبت به همسرش حساس باشد امری طبیعی محسوب می شود، ولی اگر این حساسیت از حد خود بگذرد به بدبینی و کنترل مداوم تبدیل شود، این مسئله در روابط زناشویی بسیار نگران کننده است. 

 

نتیجه زیاد کنترل کردن شوهر
قبول کنید که مردها از کنترل‌شدن (که معنی اون، زیر دست بودنه) بدشون میاد. اونها در سر کار معمولاً چند تا رئیس دارند که اونها را کنترل میکنند.

پس لطفاً در منزل هم این حس کنترل‌شدن را به مردتون وارد نکنید. بهتره با عشق و علاقه، کاری کنید که همسرتون احساس اعتماد و اطمینان کنه.

وقتی شوهرتون بدونه که اگر همه‌چیز را به شما بگه، هیچ دعوا و بگو مگویی ایجاد نمیشه و هیچ بازخواستی نخواهد شد؛ بلکه شما با کمال مهر و علاقه به اون کمک میکنید، دیگه علتی برای پنهان‌کاری نداره.

بله، بعضی از خانوم‌ها میگن ما از کنترل‌کردن‌هامون، خیلی چیزها متوجه شدیم؛ وگرنه زندگیمون از دستمون میرفت! زن باید حواسش چاهار چشمی به زندگیش باشه؛ و گرنه کلاهش پسِ معرکه‌ست!!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها