گرفتن تیک آبی اینستاگرام برای حساب‌های کاربری موجود در این شبکه معادل یک موفقیت مطلوب است. کسی می‌تواند دارنده این نشان شود که شرایطی خاص و متمایز را برای صفحه‌اش ایجاد کرده باشد.
کد خبر: ۱۲۸۰۸۰۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، گرفتن تیک آبی اینستاگرام برای حساب‌های کاربری موجود در این شبکه معادل یک موفقیت مطلوب است. کسی می‌تواند دارنده این نشان شود که شرایطی خاص و متمایز را برای صفحه‌اش ایجاد کرده باشد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، گرفتن تیک آبی اینستاگرام برای حساب‌های کاربری موجود در این شبکه معادل یک موفقیت مطلوب است. کسی می‌تواند دارنده این نشان شود که شرایطی خاص و متمایز را برای صفحه‌اش ایجاد کرده باشد. اما چه شرایطی؟ واقعیت این است که اگر بخواهید تیک آبی را از آن خود کنید، لازم است که فردی مشهور، سلبریتی یا برندی معروف باشید. به‌عبارت دیگر، کسی می‌تواند حائز شرایط دریافت تیک شود که روی طیف عظیمی از کاربران مخاطب اینستاگرام اثرگذار است. در این مقاله از مسیری که شما را به تیک آبی می‌رساند، گفته خواهد شد.

تعاملی اساسی با دنبال‌کنندگان خود داشته باشید

اگر بناست که تیک تاییدیه اینستاگرام را دریافت کنید، باید عده زیادی از افراد شما را دنبال کنند. دنبال‌کنندگانی منظور است که شما را کنجکاوانه رصد می‌کنند و برایتان نظرات خود را می‌نویسند و ارتباطی فعال و مؤثر با شما و محتوای تولیدی‌تان برقرار می‌کنند.بالابردن شمار فالوورها اهمیتی ندارد. آنچه مهم است، شیوه تعامل و میزان آن با شماست. یکی از راه‌های جذب دنبال‌کنندگان زیاد، این است که طیف خاصی از افراد را به عنوان مخاطب خود در نظر بگیرید و برای آنها دست به تولید محتوا بزنید. این روند باعث می‌شود تا متمرکز و منسجم بتوانید صفحه خود را مدیریت کنید. اگر ندانید که مخاطب ویژه‌تان کیست و خط فکری مشخصی برای تولید محتوا نداشته باشید، رشته کار از دست‌تان خارج می‌شود و ضمناً نمی‌توانید دل همه مخاطبان از طیف‌های متنوع را به‌دست بیاورید.

شبکه‌های اجتماعی مختلف خود را در اینستاگرام معرفی کنید

اگر سودای دریافت تیک آبی را در سر دارید، حتماً برای تولید محتوا هم زحمت زیادی می‌کشید یا دست‌کم، به فکر تولید محتوا به‌طور مرتب هم هستید. یکی از کارهایی که می‌تواند شما را در این مسیر یاری کند، حضور در شبکه‌های اجتماعی مختلف و معرفی صفحه‌هایتان در پلت‌فرم‌هاییکدیگر است. به این صورت، بخشی از مخاطبانی که مثلاً در توئیتر شما را دنبال می‌کنند هم می‌توانند به اینستاگرام بیایند و در آنجا هم شما را پیگیری کنند. این کار کمکتان می‌کند تا افزایش فالوورها را داشته باشید و علاوه‌بر آن، به فردی شبیه سلبریتی‌هابدل شوید که در پلت‌فرم‌های مختلف شبکه ارتباطی و دنبال‌کننده دارند. البته چنین کاری، نیاز به برنامه‌ریزی و تولید محتوای دقیق و درست دارد.

پست‌هایتان را شخصی‌سازی کنید

یکی از کارهایی که می‌تواند شما را به تیک آبی برساند، شخصی‌سازی محتوای منتشرشده در صفحه‌تان است. منظور چیست؟ اگر شما بهترین محتوا را هم درباره موضوعی عمومی منتشر کنید، امکان دریافت تیک را پیدا نخواهید کرد. چون اینستاگرام به کسانی تیک می‌دهد که نشان بدهند، افرادی خاص و مشهور هستند و تمایزی در تولید محتوا داشته‌اند و توانسته‌اند به واسطه آن، طیف عظیمی از فالوورها را برای خود داشته باشند. پس راه چاره چیست؟ باید تلاش کنید تا بخشی از زندگی شخصی، کاری، سلیقه و نظر شخصی‌تان را در پست‌های خود روان و منتشر کنید. در این صورت است که از دیگران متمایز می‌شوید و افراد دیگر دوست دارند که شما را به‌خاطر ویژگی خاصی که کمیاب و مخصوص خودتان است، دنبال کنند. پس به شخصی‌سازی محتوای تولیدی‌تان فکر کنید.

محتوا را در زمانی مناسب منتشر کنید

برای اینکه محتوایتان در بیشترین تعامل با مخاطبان قرار بگیرد و از سوی تعداد زیادی از آنها دیده شود و همچنین در اکسیلور اینستاگرام در تاپ پست‌ها باشید مخاطب باید با محتوای شما ارتباط برقرار کند و آن را ببیند. درست؟ یکی از عناصری که به بیشتر دیده‌شدن محتوایتان کمک می‌کند، انتشار آنها در زمانی مناسب است. باید با ارزیابی پست‌های گذشته‌تان به این نتیجه برسید که چه زمانی بیشترین استقبال از پست‌ها را برایتان به همراه می‌آورد. زمان مناسب انتشار یعنی دیده‌شدن بیشتر و دیده‌شدن بیشتر هم تعامل و تعداد فالوورها را افزایش می‌دهد. حرکت در این مسیر یکی از الزامات رسیدن به تیک آبی خواهد بود.

هشتگ‌های مناسب و درست به کار ببرید

اگر می‌خواهید به تیک آبی برسید باید نشان بدهید که فردی خاص هستید؛ فردی که مخاطبان دنبالتان می‌کنند و محتوای خاصی در اختیار دیگران قرار می‌دهد و برای تولید محتوا در اینستاگرام استراتژی دارد. برای اینکه مخاطبان دنبالتان کنند و بازدیدهایتان بالا برود هم باید روش‌ها و ترفندهایی به کار بگیرید که امکان دیده‌شدن داشته باشید. استفاده از هشتگ‌های مناسب از بهترین روش‌های دیده‌شدن است. هشتگ‌هایی مرتبط با پست‌هایتان بزنید، هشتگ‌های معروف مرتبط با محتوای تولیدی خود را بشناسید، حتی پربازدیدترین هشتگ های فارسی اینستاگرام را رصد کنید و بنا به اصول فنی و درست اینستاگرام از آنها استفاده کنید. در این صورت، احتمال اینکه از سوی مخاطبان بیشتری در سطح اینستاگرام دیده شوید، بیشتر و بیشتر می‌شود.

در آخر

اینستاگرام با دادن تیک آبی به شما تأیید می‌کند که به چهره‌ای مهم در این بستر بدل شده‌اید. چهره‌ای که محتوای تولیدی‌اش به دلایل مختلف خواهان زیادی دارد و از سوی کاربران متعددی دیده می‌شود. رسیدن به این تیک کار هر کسی نیست. حتی کسانی که تعداد زیادی فالوور دارند هم به‌راحتی نمی‌توانند تیک را دریافت کنند. چون میزان تعامل و اثرگذاری صاحب پیج باید برای اینستاگرام مسجل شود و بعد تیک را تقدیم کند. به عبارت دقیق‌تر، این شبکه اجتماعی در اهدای تیک آبی به صفحات معروف چندان دست‌ودل‌باز نیست. پس اگر می‌خواهید به این نشان برسید، باید قواعد بازی را یاد بگیرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها