وقتی بارداری اینا رو نخور

ادویه های مجاز و ممنوع در حاملگی

پسردار شدن راه و روش های مختلفی دارد که علاوه بر تمام آنها، محققان بعد از انجام مطالعات و آزمایشات بر روی 700.000 زن متوجه نقش یکی از وعده های مهم غذایی در داشتن فرزند پسر شدند.
کد خبر: ۱۲۷۹۴۹۵

وعده ی غذایی که برای پسردار شدن لازم است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نمناک ، سوالی که اکثر خانم ها برای پاسخش ساعت ها مطالعه و یا وب گردی می کنند. شما تنها خانمی نیستید که در جستجوی پاسخ این سؤال هستید بلکه در سرتاسر دنیا هستند زوجینی که علاقه به تعیین جنسیت نوزاد خود دارند همین علتی است که محققان و پزشکان در گوشه کنار دنیا برای یافت روشی جدید به مطالعات خود همچنان ادامه می دهند.

پسردار شدن

تحقیقات جامعی در دانشگاه Illinois در این زمینه انجام شد که در این مطالعات 700.000 زن مورد بررسی قرار گرفتند. نتایج نشان داد که 51 درصد زنانی که صبحانه نمی خورند نمی توانند پسردارشوند یعنی در واقع برای پسردار شدن باید حتماً باید وعده ی صبحانه را کامل میل کنید.

فواید خوردن صبحانه برای پسردار شدن 

شاید به نظرتان ساده باشد ولی حقیقت دارد. متخصصان این تحقیقات می گویند بعد از اثبات تأثیر 51 درصدی نقش صبحانه در پسردار شدن می توان دانست که چرا در جوامع امروزی امار تولد پسران روبه کاهش است. کم شدن اهمیت وعده ی صبحانه میان زنان به دلیل رسیدن به وظایف شغلی و خانه رابطه ی مستقیم با کم شدن درصد پسردارشدن دارد. نتایج این تحقیقات در مجله ی journal Biodemography And Social Biology منتشر شد.

وعده غذایی که در پسرشدن جنین اثر دارد !

 

خوردن منظم و مفید وعده ی صبحانه علاوه بر خواصی که بارها در بخش های مختلف  به آنها اشاره کرده ایم در پسر شدن جنسیت جنین نیز تاثیر دارد و این در واقع مرتبط به نتیجه ای است که بعد از بررسی ها و تحقیقات دقیق اعلام شده است پس اگر تمایل دارید جنسیت فرزند آینده شما پسر باشد هرگز از خوردن صبحانه غافل نشوید.

 

بحث تغذیه پسر دار شدن و یا دختر دار شدن بسیار وسیع تر از رعایت یک وعده است که در مطالب دیگری از بخش بارداری و نوزاد نمناک به صورت کامل توضیح داده ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها