کد خبر: ۱۲۷۹۲۹۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو،سامسونگ از «گلکسی F41» با بهره‌مندی از باتری 6000 میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد که با یکبار شارژ امکان 21 ساعت پخش ویدیو یا وبگردی را برای کاربران فراهم می‌کند.

گلکسی F41 از نمایشگر 6.4 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 1080 پیکسل بهره می‌برد. سامسونگ اعلام کرده که نمایشگر این گوشی هوشمند می‌تواند 110 درصد پوشش رنگ‌های NTSC و حداکثر روشنایی 420 نیت را ارائه دهد.

 

در قلب تپنده دستگاه جدید، چیپست اگزینوس 9611 جای گرفته است. گلکسی F41 با نسخه سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری One UI Core 2.1 به بازار عرضه می‌شود.

دستگاه جدید کره‌ای‌ها با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی، دارای سه اسلات مجزا شامل یک اسلات میکرواس‌دی و دو اسلات برای سیم کارت است.

 

دوربین اصلی پنل پشتی دستگاه 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. دوربین‌های پنل جلویی و پشتی گلکسی F41‌ می‌توانند در مدهای مختلف با فیلترهای مختلفی کار کنند که بسیار سرگرم کننده بوده و تجربه متفاوتی را برای کاربر ایجاد می‌کنند.

از بین مدهای دوربین، «Single Take» از بقیه جالب‌تر است که می‌تواند به صورت همزمان 7 عکس و 3 فیلم بگیرد و به کاربران این امکان را می‌دهد که از بین عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده، تصاویری که تمایل دارند را برای خود ذخیره کنند.

 

دوربین پنل پشتی قابلیت تصویربرداری ویدیویی 4K دارد و حالت‌های هایپرلپس و بومرنگ را نیز پشتیبانی می‌‌کند. در کنار دوربین اصلی، دوربین فوق عریض یا زاویه دید 123 درجه، دوربین 8 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق «Live Focus» قرار گرفته‌اند. به علاوه، گوشی هوشمند جدید مجهز به حسگر اثر انگشت در پنل پشتی است.

گلکسی F41 به همراه شارژر 15 واتی عرضه می‌شود که توان چندان بالایی ندارد و برای آنکه باتری خالی دستگاه به صورت کامل شارژ شود در حدود 2 ساعت و 40 دقیقه زمان نیاز دارد.

 

سامسونگ گلکسی F41 از 25 مهرماه (16 اکتبر) در بازار عرضه عرضه می‌شود. فلیپ کارت که در این پروژه با سامسونگ همکاری نزدیکی داشته موبایل با قیمت 211 دلار به فروش خواهد رساند اما قیمت اصلی گلکسی F41 232 دلار است. نسخه 128 گیگابایتی این دستگاه نیز 246 دلار قیمت گذاری شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها