دفاع‌ مقدس یک الگوی کامل از اراده و همت و یکپارچگی ملت برای ایستادگی و موفقیت است که همه اجزای این الگو، نقش تعیین‌کننده‌ای در این ایستادگی داشتند.
کد خبر: ۱۲۷۷۶۰۱

ارتش با کمک سپاه و بسیج و این سه با جهادسازندگی و این چهار رکن با پشتیبانی مردم و همه اینها با فرماندهی حضرت امام(ره) این معجزه قرن را آفریدند.

اگرچه پیروزی در این جنگ نابرابر یک فتح الفتوح شبه معجزه بود، اما منظور از معجزه قرن، پیروزی در جنگ نیست، بلکه آن نتایجی است که معادلات راهبردی جهان را تغییر داد و طرحی نو درانداخت.

منظور آن شجره طیبه‌ای است که شاخه‌های آن به اقصی نقاط عالم سرکشیده و مکتب مقاومت در مقابل نظام سلطه را در قلب و روح حق‌طلبان نشانده و سقوط خدا ناباوران حق‌ستیز را تسریع کرده است.

دفاع‌ مقدس، جمع چهره اشداء علی‌الکفار انقلاب اسلامی در مقابل سلطه‌گران و رحماء بینهم در جمع مظلومان عالم است.

چه خوب بود اگر می‌شد فرصتی دست می‌داد تا از همه اجزا دفاع‌ مقدس سخن گفت. از آن بسیجی تک تیرانداز تا سرلشکر فلاحی، بالاترین مقام شهید نظامی دفاع‌ مقدس. اگر می‌شد از گروه سه‌نفره شکار تانک تا بزرگ‌ترین و پیچیده‌ترین عملیات هوایی یعنی حمله به اچ 3 سخن گفت.

از انهدام کامل نیروی دریایی دشمن توسط نیروی دریایی ارتش در 67روز تا تپه‌هایی که بیش از 2000 روز دست به دست شدند و آن‌قدر گلوله روی آن ریخت که قدش کوتاه‌تر شد. از چذابه که برای هر وجبش یک شهید تقدیم شد تا باز پس‌گیری خرمشهر که تا چشم کار می‌کرد دست‌های بالا رفته بود و پارچه سفید و فریاد الدخیل. از مقاومتی که شهرها کردند در مقابل موشکباران و بمباران ناجوانمردانه تا ساقط کردن بیش از 70فروند هواپیما در یک عملیات.

امروز در کنار مردم خادمیم بی‌منت و شاکر بر این خدمت. در مقابل دشمن شمشیر از نیام برآمده ملت ایرانیم، سخت و آتشین. آمادگی و ارتقای توان خود را متکی به خداوند بزرگ، تدابیر رهبر معظم انقلاب و همت خود ادامه می‌دهیم و به هیچ چیز دیگر مشروط و موکول نخواهیم کرد.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی - فرمانده کل ارتش / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها