کارگردان سریال خبر داد؛

سریال «تقدیر» به زودی کلید می‌خورد/ سوژه ای که کمتر کسی به آن ورود کرده است

کارگردان سریال «تقدیر» خبر داد که قرار است این مجموعه را که کمتر کسی سراغ سوژه اش رفته است به زودی کلید بزنند.
کد خبر: ۱۲۷۷۳۸۹

سریال «تقدیر» به زودی کلید می‌خورد/ سوژه ای که کمتر کسی به آن ورود کرده است

بهادر اسدی که چندی پیش سریال «سرزده» به کارگردانی وی از شبکه یک سیما پخش شد درباره فعالیت های فعلی خود به خبرنگار جام جم آنلاین بیان کرد: این روزها در تدارک ساخت سریال «تقدیر» هستم که قرار است باز هم در مشهد ساخته شود.

وی با اشاره به عوامل این سریال خبر داد: حسن آخوندپور کارگردانی این سریال را بر عهده دارد و مذاکره هایی داریم تا برخی از بازیگران قبلی در این سریال هم حضور داشته باشند چون در سریال «سرزده» هم تجربه های خوبی با هم داشتیم و در شرایط سختی کنارم بودند.

تهیه کننده سریال «تقدیر» اظهار کرد: وضعیت مشهد به لحاظ شرایط کرونایی هنوز قرمز است و شرایط سختی برای تولید داریم با این حال این روزها در حال پیش تولید هستیم.

اسدی در ادامه درباره زمان تولید سریال نیز گفت: احتمال دارد این سریال را در ۱۲ مهر کلید بزنیم.

وی درباره زمان پخش این سریال که باز هم برای معاونت امور استان های صداوسیما ساخته می شود عنوان کرد: در مذاکرات اولیه مطرح شده که قرار است سریال بهمن ماه به پخش برسد و سعی می کنیم سریال را برای همان زمان آماده کنیم.

اسدی در پایان درباره قصه و دیگر جزییات این سریال نیز بیان کرد: فیلمنامه این سریال در ۳۰ قسمت توسط تاجبخش فناییان به نگارش درآمده است و سوژه ای دارد که تاکنون کمتر کسی به آن ورود کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها