در جدول برترین بازیکنان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان ایرانی حضوری پررنگ دارند.
کد خبر: ۱۲۷۷۲۳۱

به گزارش جام جم آنلاین ، در هفته ای که مهدی قایدی بهترین بازیکن آن شده، نام سه پرسپولیسی و یک سپاهانی هم در فهرست بهترین های آسیا دیده می‌شود.

مهدی قایدی که یک گل زیبا زد و یک پاس گل هم داد، با دریافت نمره بسیار خوب ۸.۶ رنگ طلایی و جایگاه نخست را به خود اختصاص داده و اولین گلزنی خود در آسیا را با کسب جایزه بهترین بازیکن هفته خاطره انگیزتر کرده است. 

در رتبه دوم سجاد شهباززاده و احسان پهلوان به صورت مشترک با نمره ۷.۷ قرار دارند. سجاد دیروز دومین گل سپاهان که منجر به کسب تنها سه امتیاز شاگردان محرم نویدکیا از لیگ قهرمانان آسیا شد. احسان پهلوان نیز نقشی پررنگ را در صعود سرخ ها ایفا کرد و با دو پاس گل، نقش بی بدیلش در موفقیت پرسپولیس را نشان داد.

شجاع خلیل زاده که در دقیقه یک و روی ارسال دقیق پهلوان موفق به گلزنی شد در کنار عیسی آل کثیر که با ضربه سری تماشایی سانتر احمد نوراللهی را به ثمر نشاند نیز دو بازیکن برتر دیگر آسیا هستند.

نکته جالب این که برای اولین بار پنج بازیکن ایرانی در فهرست برترین های هفته لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ قرار گرفته‌اند و همگی نیز نمره نزدیکی را به هم دارند. ستاره استقلال با صدرنشینی قاطعانه خودنمایی می‌کند اما اختلاف امتیاز بقیه تنها ۰.۲ است. 

 

حضور پررنگ ستاره های ایرانی در جدول بهترین های آسیا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها