شاخص کل بورس امروز در ساعات ابتدایی معاملات روندی نزولی به خود گرفت و مجددا به کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد عقب گرد کرد، اما در ساعات میانی حرکت صعودی خود را آغاز کرد و تا مرز یک میلیون و ۷۰۹ هزار واحد پیش رفت. در نهایت و در ساعات پایانی شاخص بورس مجددا نزولی شد و در نهایت در رقم یک میلیون و ۶۹۹ هزار واحد ایستاد.
کد خبر: ۱۲۷۶۴۳۹

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، معاملات امروز بازار سرمایه در حالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار با ۴۵۹۷ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۶۹۹ هزار واحد را ثبت کرد.

شاخص کل با معیار هم وزن نیز با ۲۴۷۷ واحد کاهش در رقم ۴۲۷ هزار و ۷۲۴ واحد ایستاد. معامله‌گران امروز یک میلیون معامله به ارزش ۱۳۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال انجام دادند.

پالایش نفت تهران، پالایش نفت اصفهان و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گلگهر و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بازار بورس گذاشتند.

همچنین بانک ملت، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، بانک تجارت، بانک صادرات ایران، گسترش سرمایه‌ گذاری ایران خودرو و ایران خودرو نمادهای پربیننده این بازار بودند.

بازگشت فرابورس به کانال ۱۸ هزار واحد

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با ۱۹۹ واحد صعود رقم ۱۸ هزار و ۱۲۰ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۹۴۲ هزار معامله به ارزش ۴۴ هزار و ۱۰۵ میلیارد ریال انجام دادند.

سنگ آهن گوهرزمین، سرمایه‌ گذاری صبا تامین، پلیمر آریاساسول، بیمه پارسارگاد، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی تندگویان و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

لیست نمادهای پربیننده این بازار از بانک دی، پتروشیمی تندگویان، سهامی ذوب آهن اصفهان، پلیمر آریاساسول، سرمایه‌ گذاری صبا تامین، پتروشیمی زاگرس و س‌. توسعه و عمران استان کرمان تشکیل شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها