سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: براساس تصمیم کارگروه ستاد تنظیم بازار، از امروز کره داخلی 100 گرمی با نرخ مصوب 8 هزار تومان در بازار عرضه می شود.
کد خبر: ۱۲۷۶۰۴۴

به گزارش جام جم آنلاین، محمدرضا کلامی در گفتگو با فارس گفت: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار از امروز کره داخلی با نرخ مصوب 8000 در بازار عرضه خواهد شد.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص مصوبات ستاد تنظیم بازار در خصوص عرضه کره با بیان این مطلب، افزود: ستاد تنظیم بازار نرخ عرضه هر کیلوگرم کره داخلی را 80 هزار تومان مصوب کرد که در بسته بندی 100 گرمی حدود 8000 تومان خواهد بود و در سایر بسته بندی ها توسط سازمان حمایت محاسبه خواهد شد.

وی در این رابطه تصریح کرد: این تصمیم با توجه به تغییر ارز واردات کره از 4200 تومان به ارز نیما در سال گذشته و اتمام موجودی کره با ارز 4200 تومانی در کشور گرفته شده است.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: کشور می‌تواند این محصول را با اتکای داخل مشروط بر افزایش مقادیر تولید توسط وزارت جهاد کشاورزی تولید کند.

دامداران اجازه افزایش قیمت شیر خام را ندارند

کلامی گفت: وزارت جهاد کشاورزی مکلف شد در راستای افزایش تقاضای ناشی از خوداتکایی و مصرف کره داخلی مقادیر تولید شیر را نیز افزایش دهد.

وی افزود: همچنین اثر کنجاله نیز بر قیمت شیر محاسبه می شود که باید این قیمتها رعایت شود و دامداران و فعالان این عرصه اجازه افزایش قیمت شیر خام را ندارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
افعی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
۰
۰
چرا کره یکشبه 8000 شده دولت یعنی این اصلا
به خودش زحمت نمی ده چرا این شد
یعنی دولت میگه مصرف کننده پایین دست فقط هوا که مجانی بخوره حق نداره از نعمت خدا استفاده کنه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها