معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی کشور هستیم.
کد خبر: ۱۲۷۵۷۷۸

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ عین الله جهانی در گفتگو با فارس با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور کرج - چالوس حدفاصل بیلقان تا سرودار هستیم.

وی افزود: تردد در محورهای هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است، ضمناً محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا با اشاره به محورهای مسدود شریانی گفت: محور شهداد - نهبندان و خرم آباد - پلدختر مسدود هستند و تردد از مسیر جایگزین انجام می‌شود.

سرهنگ جهانی خاطرنشان کرد: محور قزوین - همدان (کیلومتر 110) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه انجام می شود.

وی گفت: همچنین محورهای شمشک - دیزین و محور اولنگ - شاهرود هم دارای انسداد فصلی هستند.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز جمعه مورخ ۲۱ شهریور الی ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران -شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۱ روز جمعه مورخ 21 شهریور الی ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ جهانی در پایان گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ الی ۲۴ همان روز در صورت اعلام مأموران مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها