کد خبر: ۱۲۷۴۸۵۹

به گزارش جام جم انلاین به نقل از بازی سنترکمپین کیکستارتر بازی نقش‌آفرینی Eiyuden Chronicles: Hundred Heroes با جمع‌آوری مبلغ 4.571 میلیون دلار به پایان رسید. به این ترتیب بازی Eiyuden Chronicle سومین پروژه‌ی بازی در کیکستارتر با بیشترین بودجه جمع آوری شده است که این امر موفقیتی بزرگ برای استودیوی سازنده‌ی بازی Rabbit and Bear محسوب می‌شود.

Eiyuden Chronicle جانشین معنوی عنوان کلاسیک Suikoden است و یوشیکاتا مورایاما نویسنده‌ی دو قسمت اول و دوم سری بازی Suikoden، نویسندگی این عنوان را نیز بر عهده دارد. طراحی شخصیت، سیستم و کارگردانی بازی نیز توسط تیم قدیمی سازنده‌ی سری بازی Suikoden انجام خواهد شد.

گیم‌پلی بازی Eiyuden Chronicle مشابه بازی Suikoden با سیستم نبرد 6 شخصیتی و نوبتی است، در این عنوان بازیکنان می‌توانند 100 قهرمان را به خدمت بگیرند، قلعه بسازند و به صورت گروهی مبارزه کنند. Eiyuden Chronicle جهانی پهناور با شهر‌های شلوغ، مناظر طبیعی و غارهایی مرموز و تاریک را برای کاوش در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. بعلاوه بازیکنان می‌توانند مکان‌های دورافتاده را کاوش کنند، با غول‌های مخفی بازی مبارزه کنند یا تنها از تماشای مناظر زیبای بازی لذت ببرند. در طول زمان بازی قهرمانان یاد می‌گیرند که از توانایی‌های هوش مصنوعی استفاده کنند، به این صورت می‌توانند در مبارزات خودکار عمل کنند و عنصر استراتژی نبرد را در بازی افزایش ‌دهند.

همچنین استودیوی Rabbit and Bear قصد دارد با همکاری استودیوی آتاری ناتسومه یک اسپین‌آف را برای این بازی این منتشر کند که قبل از بازی اصلی عرضه خواهد شد. این اسپین آف شهری با بازی‌های مختلف کوچک در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که می‌توانند در آن با جمع آوری منابع، خانه، مزرعه و آیتم‌های مختلف دیگر را بسازند و زمانی که بازی اصلی منتشر شد همگی این آیتم ها را به آن منتقل کنند.

این بازی برای پلتفرم‌های رایانه‌ی شخصی ، پلی استیشن 5 ، ایکس باکس سری ایکس و کنسول نینتندو سوییچ در سال 2022 عرضه خواهد شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها