امیر سرلشکر حسنی سعدی در بازدید از دستاوردهای سازمان صنایع دفاع:

در تهیه مواد اولیه و قطعات به هیچ کشوری نیاز نداریم

جانشین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) از نمایشگاه توانمندی ها، دستاوردها و محصولات سازمان صنایع دفاع در تهران بازدید کرد.
کد خبر: ۱۲۷۴۶۶۴
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، در این بازدید که امیر سرتیپ شعبانیان معاون هماهنگ گننده وزارت دفاع و مدیر عامل سازمان صنایع دفاع نیز حضور داشتند، امیر سرلشکر حسنی سعدی در بازدید از گروه‌های خودرویی و زرهی، تسلیحات و پدافند هوایی گفت: باید بتوانیم محصولات زرهی خود را بروزرسانی کنیم و نوع طراحی این قبیل محصولات باید به گونه ای باشد که  نه تنها در عملیات آفندی بلکه در پدافند نیز باید دارای قابلیت ویژه و بالایی باشد.
 
وی با تاکید بر افزایش بیش از پیش توانمندی های دفاعی گفت: امروز صنعت دفاعی بر اساس نقشه راه جامع و با تکیه بر تحقیقات و فناوری، نیاز عمده نیروهای مسلح در کشور را به خوبی تامین می کند.
 
جانشین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) با اشاره به  رهنمود های فرماندهی معظم کل قوا در خصوص جهش تولید گفت: امروز صنعت دفاعی مجموعه ای از نیروهای متخصص و دانشمند و متعهدی است  است که میتواند قدرت نیروهای مسلح را با تولید سلاح های مدرن بالا ببرد.
 
 وی در ادامه با تاکید بر لزوم خودکفایی در تمامی عرصه ها به ویژه صنایع دفاعی افزود: باید به بالاترین تکنولوژی روز دنیا دست پیدا کنیم و بحمدالله امروز در تهیه ی مواد اولیه و قطعات با تکیه بر توانمندی داخلی و بومی  به مرحله ای رسیده ایم که به هیچ کشوری نیاز نداریم.
 
امیر سرلشکر حسنی سعدی با اشاره به موقعیت استراتژیک ایران،  نقش صنعت دفاعی در ارتقاء توانمندی نیروهای مسلح را مهم توصیف کرد و گفت: نیروهای مسلح ایران  باید  به گونه ای تجهیز شود که هیچ بیگانه ای جرات تجاوز به خاک کشورمان را حتی در ذهن نداشته باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها