براساس آخرین آمار سازمان جهانی بهداشت، شمار مبتلایان به کرونا در کشور‌های مختلف از ۲۴ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر فراتر رفته است.
کد خبر: ۱۲۷۴۶۵۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرنگاران جوان، بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت بر اثر شیوع کرونا در جهان تاکنون ۲۴ میلیون و ۳۳۲ هزار و ۳۵۲ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۸۲۹ هزار و ۶۶۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۱۶ میلیون و ۸۷۳ هزار و ۳۱۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند.
 
آمریکا، برزیل، هند، روسیه، آفریقای جنوبی، پرو، مکزیک، کلمبیا، اسپانیا و شیلی در رده‌های اول تا دهم کشور‌های آلوده به ویروس کرونا هستند.
ایران هم‌اکنون در جایگاه دوازدهم این جدول قرار دارد.
 
آمار مبتلایان به کرونا در جهان+ جدول
 
در این جدول شمار کل مبتلایان در ستون «Total Cases»، تعداد کل جان‌باختگان در ستون «Total Deaths» و آمار کل بهبودیافتگان در ستون «Total Recovered» قرار گرفته‌ است.
 
سازمان جهانی بهداشت با توصیف کردن کرونا به عنوان بحران قرن، پیش‌بینی کرد این بحران طولانی مدت و برای چندین دهه جهان را تحت تاثیر خود قرار دهد.
 
پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را ۶ میلیون و ۳۶۵ نفر و مجموع قربانیان آن را در این کشور، ۱۸۳ هزار و ۶۵۳ نفر گزارش کرده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها