تا امروز چیزهای زیادی درباره عوارض کرونا شنیده ایم. اکنون دیگر به خوبی می دانیم بسیاری از افراد بهبود یافته از این ویروس می توانند تا ماه ها عوارضی همانند مغزی، قلبی و تنفسی از خود نشان بدهند. اما عوارض این ویروس هولناک تر از این حرف هاست.
کد خبر: ۱۲۷۴۵۲۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیلی میل، یک عضو کادردرمانی در فلوریدای آمریکا پنج ماه پیش به کرونا مبتلا شد و شگفت آور آنکه به فاصله گذشت این مدت هنوز با آن دست و پنجه نرم می کند. این زن 41 ساله که رز  فلیپ نام دارد تکنسین نوار قلبی است که بیش از 15 سال در بیمارستان جکسون فلوریدا کار می کند. او در ماه مارس آلوده به ویروس کرونا شد. وضعیت او رو به وخامت رفت و دو ماه زیر ونتیلاتور بود. 

دستگاه های تنفسی جان این زن را نجات داد اما او دچار آسیب های شدید بافتی و عضلانی شد. دست های او حسش را از دست داده و کبوده شده. پزشکان می گویند او ممکن است انگشتان و حتی در مرتبه ای بدتر هر دو دستش را از دست بدهد و پزشکان مجبور به قطع آنها شوند.

این زن می گوید در نتیجه امکانات ضعیف بیمارستان این اتفاق برای او افتاده است. قطع عضو در نتیجه ابتلا به کرونا عارضه بسیار بسیار نادری است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها