به‌تازگی سازندگان بازی Mafia: Definitive Edition درجه سختی کلاسیک را برای این عنوان تأیید کرده‌اند که در ادامه به جزئیات آن می‌پردازیم. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.
کد خبر: ۱۲۷۴۲۷۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از بازی سنتر، بازسازی نسخه اول Mafia در ماه آینده عرضه خواهد شد. استودیو Hanger 13 برای این بازسازی از انجین نورپردازی جدید کرده و کات‌سین‌ها نیز بازسازی شده‌اند. حال سازندگان تأیید کرده‌اند که افرادی که قصد دارند خود را به چالش بکشند، می‌توانند این عنوان را در درجه سختی کلاسیک به پایان برسانند.

همان‌طور که از نامش پیداست، این درجه سختی تجربه قدیمی مافیا را به ارمغان می‌آورد. یکی از طراحان ارشد هنگر 13 (Prakash Choraria) در این باره گفت: ” با درجه سختی کلاسیک، ما می‌خواستیم تجربه‌ای را ارائه دهیم تا برخی از چالش‌هایی که موجب فرسوده شدن می‌شوند را معتدل سازد، اما همچنان غلبه شدن بر بازی یک دستاورد باشد. برای مثال، مسابقه مرحله Fair Play را در نظر بگیرید. هدف سایر درجات سختی Mafia: Definitive Edition این هستند که بازی را از نسخه اصلی کمی آسان‌تر کنند، چرا که بسیاری از افراد گیر می‌کردند و قادر نبودند تا بازی را به‌اتمام برسانند. در درجه سختی کلاسیک این مسابقه همچنان بسیار سخت است، اما با صبر و تمرین رد کردن آن قابل انجام خواهد بود.”

از دیگر ویژگی‌های درجه سختی کلاسیک این است که کمک‌های مربوط به بخش رانندگی (Driving Assists) ضعیف‌تر و یا غیر فعال خواهند شد. همچنین پلیس‌ها با کوچک‌ترین جرائم شما را جریمه میکنند و اگر جریمه خود را نپردازید، با تعقیب و گریز آن‌ها و انسداد جاده‌ها همراه خواهید شد. وسایل نقلیه شکننده‌تر از همیشه هستند، بنابرین پلیس‌ها برای نگه داشتن شما کار چندان سختی را در پیش ندارند.

در ادامه Prakash Choraria عنوان کرد نشانه‌های درون بازی که شما را به مقصد بعدی راهنمایی می‌کنند در این درجه سختی حذف می‌شوند. نوار سلامتی شما به‌شکل اتوماتیک تنها تا 20 درصد و در صورت استفاده از جعبه کمک‌های اولیه، حتی کمتر از آن پر خواهد شد. همچنین Prakash Choraria به یکی از ویژگی‌های جالب این درجه سختی که یادآور نسخه اصلی بازی است، اشاره کرد: “اگر یک Tommy Gun که 38 گلوله در خود جای داده را ریلود کنید، تمام آن‌ها را از دست خواهید داد.”

البته بازیکنان قادرند تا در هر لحظه از بازی درجه سختی را تغییر دهند، اما سازندگان برای به‌اتمام رساندن بازی در حالت کلاسیک، یک تروفی/اچیومنت در نظر گرفته‌اند. بازی Mafia: Definitive Edition در 25 سپتامبر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها