فاطمه گودرزی این روزها در سریال «شرم» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی امیر پوروزیری در حال کار است.
کد خبر: ۱۲۷۳۲۵۴

فاطمه گودرزی در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین درباره فعالیت این روزهای خود و اینکه چه سریال هایی دارد، خاطرنشان ساخت: این روزها در سریال «شرم» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی امیر پوروزیری در حال کار هستم.

حضور متفاوتی در «شرم» دارم/ همکاری به زنده یاد سیروس گرجستانی
وی درباره نقش خود و ویژگی های آن عنوان کرد: نقش زنی به نام پوران را بازی می کنم که درباره نقشم نمی توانم توضیح دهم ولی همین قدر می توانم بگویم که با نقش های دیگرم در سریال های قبلی تفاوت دارد.
این بازیگر سریال های تلویزیونی همچنین درباره بازیگرانی که در این سریال بیشتر با آنها بازی دارد، گفت: نقش من در ارتباط با الهام طهموری است و همچنین بیشتر با زنده یاد سیروس گرجستانی بازی داشتم.

حضور متفاوتی در «شرم» دارم/ همکاری به زنده یاد سیروس گرجستانی
بازیگر سریال های «دردسر والدین» و «جاده چالوس» در ادامه درباره کار در شرایط کرونایی نیز توضیح داد: بالاخره کرونا هست و باید زندگی کرد نمی شود در خانه ماند و دیگر هیچ کاری انجام ندهیم. البته کرونا کار را سخت تر می کند و باید رعایت بیشتری کرد یا در شلوغی ها کمتر باید حضور داشت. به ویژه که ما بازیگرها نمی توانیم از ماسک استفاده کنیم و تلاش مان را می کنیم که در همین شرایط از خود مراقبت کنیم و کار را هم پیگیری کنیم.


گودرزی که این روزها هم در صحنه های مختلف این سریال حضور دارد درباره این صحنه ها گفت: بیشتر در لوکیشن های خیابانی تصویربرداری «شرم» انجام می شود که در نقاط مختلف تهران و همچنین کرج و شهریار بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها