ضبط مسابقه «عصر جدید» در مرحله دوم به پایان رسید و با پخش این مسابقه و نهایی شدن راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی ضبط دوباره برنامه بعد از محرم و صفر شروع می شود.
کد خبر: ۱۲۷۳۲۴۲

ضبط «عصر جدید» در مرحله دوم به پایان رسید/ ادامه پخش مرحله فعلی تا اخر مردادماه

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، عصر روز جمعه 17 مرداد برنامه تلویزیونی «عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی روی آنتن شبکه سه رفت که در آن، نتیجه آرای مردمی مرحله دوم اعلام شد.

در مرحله دوم این برنامه، داوران در هر قسمت، دو اجرا را انتخاب می‌کردند، که در نهایت، انتخاب نهایی به عهده مخاطبان بود و به این ترتیب برگزیدگان پنج برنامه نخست مرحله دوم تعیین شدند.

ضبط «عصر جدید» در مرحله دوم به پایان رسید/ ادامه پخش مرحله فعلی تا اخر مردادماه


از هفته گذشته، غیر از شنبه‌ها و یکشنبه‌ها، روزهای سه‌شنبه‌ها و چهارشنبه‌ها هم «عصر جدید» روی آنتن شبکه سه سیما رفته است که مهمترین دلیل اضافه شدن روزهای پخش این مسابقه تلویزیونی، تداخل زمان پخش با مسابقات ورزشی مهم و پایان پخش مرحله دوم پیش از فرا رسیدن ماه محرم خواهد بود، تا با معرفی شرکت کنندگان منتخب مردم، آنان زمان کافی برای آماده‌سازی تا شروع ضبط مرحله بعدی را دارا باشند.
بنابراین ضبط مسابقه «عصر جدید» در این مرحله به پایان رسید و شرکت کنندگان خود را برای ضبط مرحله نیمه نهایی آماده می کنند.

ضبط «عصر جدید» در مرحله دوم به پایان رسید/ ادامه پخش مرحله فعلی تا اخر مردادماه
فصل دوم «عصر جدید» از اسفندماه سال گذشته روی آنتن رفت که به دلیل کرونا با چالش های مختلفی مواجه بود. این برنامه چندین بار ضبط خود را قطع کرد و یا به تعویق انداخت و با محدودیت هایی برای حضور تماشاگران همراه شد.
«عصر جدید» در حال حاضر پربیننده ترین برنامه تلویزیونی است که از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها