در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد؛

بازخورد «آخر خط» از سریال های دیگرم خیلی بیشتر بود/ خودم در خانواده پرجمعیت بزرگ شدم

نویسنده و کارگردان سریال آخر خط گفت: سریال آخر خط خیلی ویژگی های خوبی داشت که سر برخی رقابت ها دیده نشد.
کد خبر: ۱۲۷۲۹۵۴

علیرضا مسعودی نویسنده و کارگردان سریال «آخر خط» درباره بازخوردهای این سریال به خبرنگار جام جم آنلاین بیان کرد: این سریال حدود سه میلیون از ساین تلوبیون دانلود شده است یعنی کاری بوده است که مردم دوست داشتند.

وی اضافه کرد: این سریال بازی های خوبی داشت و بازیگران حرفه ای در آن حضور داشتند. این کار اولین کارگردانی من بود و من با تمام مشکلاتی که داشتم به نظرم به خوبی از پس آن برآمدم.

بازخورد «آخر خط» از سریال های دیگرم خیلی بیشتر بود/ خودم در خانواده پرجمعیت بزرگ شدم
مسعودی به نظرات مردم نسبت به سریال اشاره و عنوان کرد: مردم با کسی شوخی ندارند کامنت هایی که مردم درباره سریال اخر خط گذاشتند را ببینید متوجه خواهید شد که چقدر از آن استقبال کردند و ما خوشحالیم که در این شرایط که مردم نیاز به خنداندن داشتند توانستیم مردم را شاد کنیم.


وی که پیش از این در نگارش فیلمنامه های طنز با کارگردانانی چون سعید آقاخانی و رضا عطاران همکاری داشته است درباره بازخوردهای این سریال گفت: بازخوردی که از «آخر خط» داشتم و لطف مردم به این سریال را پیش از این ندیده بودم حتی کاراکترهای سریال مثل دایی خانواده آنقدر بازخورد گرفتند که بری خودشان هم عجیب بوده است.
مسعودی اضافه کرد: مردم در درخواست های خود مطرح می کردند که می خواهند سریال فصل دوم داشته باشند.

بازخورد «آخر خط» از سریال های دیگرم خیلی بیشتر بود/ خودم در خانواده پرجمعیت بزرگ شدم
وی با اشاره به بخشی از مشکلات مالی این سریال در زمان تولید گفت: ما دائم مشکل بودجه داشتیم بخشی از سریال را باید به لبنان و سوریه می رفتیم اما این بخش ها را حذف کردم و در مشهد تصویربرداری کردیم. حتی این سریال سه بار تهیه کننده عوض کرد و من با این مشکلات باز هم سریال را به آنتن رساندم.
علی مشهدی در ادامه به سبک کاری خود اشاره و اظهار داشت: هر نویسنده ای سبکی دارد من هم مدلم نگارش سریال هایی چون «سه در چهار» و «خانه به دوش» و خانواده های پرجمعیت است. خودم در چنین خانواده ای بزرگ شدم خانواده متوسط رو پایین که هر خانواده هفت هشت فرزند دارد و از طرفی همیشه دختر خاله و پسرخاله و فامیل دور جمعی در خانه هم هستند.


وی اضافه کرد: این سبک خانواده پرجمعیت را در این سریال هم آوردم و دیدم همین الان که بچه ها برادر و خواهر ندارند دلشان برای چنین خانواده هایی غنج می رود. من بچه های 14 و 15 ساله ای دیدم که با سریال خیلی حال کرده بودند و آن را دوست داشتند.

بازخورد «آخر خط» از سریال های دیگرم خیلی بیشتر بود/ خودم در خانواده پرجمعیت بزرگ شدم
مسعودی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: ما سربازهای فرهنگی کشور هستیم کیا باید جلوی تهاجم فرهنگی بایستند و مردم کمتر سمت ماهواره بروند و باید این چنین کارها مورد تقدیر قرار بگیرد.
وی در پایان گفت: من فقط برای رضایت و خنده مردم کار می کنم و خوشحالم اخر خط را مردم دوست داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها