تصمیم جدید شبکه یک تغییر مجری "صبح بخیر ایران" شد تا رعایت اخلاق حرفه‌ای و احترام به مردم اجرا شود.
کد خبر: ۱۲۷۲۵۱۰
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، دو روز صداوسیما درگیرِ رفتار مجری "صبح بخیر ایران" بود،‌ وقتی کرکری‌ها و کل‌کلِ خارج از عرف وارد فضای آنتن سیمای جمهوری اسلامی می‌شود. عبدالرضا احمدی مجری برنامه "صبح بخیر ایران" که البته سال‌ها سابقه اجرای برنامه زنده و تولیدی در تلویزیون دارد ابتدا حرف‌های جنجالی در بابِ قهرمانی باشگاه پرسپولیس زد، بلافاصله در ویدئویی عذرخواهی کرد. اما حاشیه‌ها آنقدر بالا گرفت که شبکه یک موضع رسمی اعلام کرد و از این رفتارِ آقای مجری پوزش طلبید. 
 
فردای آن روز عبدالرضا احمدی برنامه با موضعِ قابل تأمل دیگری، به گونه‌ای روی آنتن زورکی عذرخواهی کرد که موجبِ غیبت امروزش در برنامه "صبح بخیر ایران" شد. حالا بعد از پیگیری‌های فراوان برکنار شدن یا نشدن آقای مجری، محسن سوهانی مشاور رئیس شبکه یک اعلام کرد که "با توجه به تکرار یک اشتباه در دو روز متوالی، مجری برنامه "صبح بخیر ایران" تغییر کرد. رعایت اخلاق حرفه‌ای و احترام به مردم، سرلوحه شبکه یک سیما است."
 
شاید این برخورد الگویی بشود برای اجرای بهتر و جدی گرفتن مجریان تلویزیون که اینجا فضای مجازی نیست برای هرچیزی به زبان آوردن و رسانه‌ملی زبان گویای جامعه و تریبون اصلی انقلاب اسلامی است. اینجا را باید دانشگاه دانست همان‌طور که حضرت امام(ره) فرموده بودند و مقام معظم رهبری، تحقق این آرمان را بارها در بیاناتشان از مدیران ارشد سازمان صداوسیما خواسته‌اند. 
 
پیش از این هم کرکری‌ها و اتفاقات حاشیه‌ای در تلویزیون افتاده و ادامه دارد. باید هرچه زودتر تلویزیون تمهید جدی برای اجرای برنامه‌های زنده داشته باشد. پا را فراتر از تذکرهای تلویحی بگذارد تا کمتر شاهدِ این حمله‌های جدی به سازمان صداوسیما باشیم و اعتبار رسانه‌ملی به خاطر کج‌فهمی‌های برخی زیر سؤال برود. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها