شرکت سامسونگ برای اینترنت ۶G در سال ۲۰۳۰ برنامه ریزی ویژه ای را ترتیب داده است درواقع این شرکت قصد دارد هولوگرام هایی برمبنای اینترنت ۶G را طراحی کند که تا سال ۲۰۳۰ در اختبار عموم مردم قرار بگیرند.
کد خبر: ۱۲۷۱۴۸۹

در شرایطی که شرکت های مخابراتی در تلاشند تا اتصال ۵G را در زندگی روزمره ما پیاده سازی کنند، ظاهرا برخی از آنها همزمان روی شبکه ۶G آینده کار می کنند. سامسونگ نیز یک تجربه چند بعدی برای اتصال همگانی به اینترنت را مورد بررسی قرار داده است و سعی دارد پاسخی برای این سوال پیدا کند که زمینه های اصلی توسعه و موانع اینترنت ۶G چیست.
طبق گفته سامسونگ ، اولین توسعه تجاری ۶G می تواند در اوایل سال ۲۰۲۸ باشد ، در حالی که تجاری سازی گسترده می تواند در سال ۲۰۳۰ اتفاق بیفتد ، که این یعنی تا یک دهه آینده شاهد تغییراتی در اینترنت خواهیم بود. این شرکت کره‌ای گفت: هم انسان و هم ماشین از ۶G استفاده خواهند کرد و XR تجربه غرق شدن در هولوگرام موبایل و ماکتهای دیجیتال را به ارمغان خواهد آورد. سونگیون چوی ، رئیس مرکز تحقیقات پیشرفته ارتباطات این شرکت نیز ، گفت تیم وی پیش از این R&D فن آوری های ۶G را راه اندازی کرده و متعهد شده اند استانداردسازی ۶G را با همکاری ذینفعان در زمینه های صنعت ، دانشگاه ها و دولت هدایت کنند.
شرکت سامسونگ اعلام کرده که سرعت، کاهش تاخیر و پایداری مهمترین پیشرفت های انتقال از ۵G به ۶G خواهند بود . درواقع در شرایطی که ۵G به گونه ای طراحی شده که به حداکثر سرعت ۲۰ گیگابیت در ثانیه برسد. قرار است این نرخ در ۶G به عدد ۱۰۰۰ گیگابیت در ثانیه برسد تا کاربر بتواند سرعت واقعی ۱ گیگابیت در ثانیه را تجربه کند و البته سامسونگی ها وعده داده اند میزان تاخیر تجربه کاربران از اینترنت را به زیر ۱۰ میلی ثانیه برسانند./انتخاب

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها