سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: احساس غرور می تواند شروع نزول پرسپولیس باشد.
کد خبر: ۱۲۷۱۰۷۰

به گزارش جام جم آنلاین ، یحیی گل محمدی درباره دلیل غیبت خود در نشست خبری پس از بازی ماشین سازی عنوان کرد: این نشست قرار بود در یک فضای خیلی کوچک و بسته برگزار شود که برای یک کنفرانس به هیچ وجه مناسب نبود. 7،8 نفر در یک فضای سه در چهار یا شش در چهار نشسته بودند. به همین دلیل خودم گفتم در این محل مصاحبه نمی کنم و درخواست کردم جای دیگری این مصاحبه انجام شود که اعلام کردند طبق قانون نمی توان این کار را انجام داد.

وی درباره برتریپرسپولیس مقابل ماشین سازی اظهار داشت: در مجموع، بازی خوبی بود و نسبت به 2 دیدار قبلی از لحاظ مالکیت توپ و ایجاد موقعیت، بازی بهتری انجام دادیم. هرچند برخی نفرات پرسپولیس غایب بودند اما نفرات جانشین عملکرد خوبی داشتند و موقعیت های خوبی ایجاد کردیم. فکر می کنم بازی به بازی تیم بهتر می شود و بیشتر در شرایط بازی قرار می گیریم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: هرچقدر هم جلوتر می‌رویم گرفتن سه امتیاز سخت‌تر می‌شود. در این سه بازی بچه‌ها همت کردند و پیروز شدیم. خدا هم با ما است و هرچند هواداران هم کنار ما نیستند ولی دلشان با ما است و حضور آنها را کنار خود حس می کنیم.  دعای خیرشان بدرقه راه ما است.

گل محمدی درباره دلیل موفقیت های اخیرپرسپولیس با وجود غیبت برخی بازیکنان کلیدی توضیح داد: همه بازیکنان ما به وظایفشان آشنا هستند، چه در بحث انضباطی و چه در بحث فنی. در تمرینات روی این مسئولیت ها کار کردیم و هر کسی می‌داند چه وظیفه‌ای دارد. قالب مشخصی تعریف شده و هر کسی در این قالب قرار می گیرد، وظیفه‌اش مشخص است. فکر می‌کنم این موضوع دلیل موفقیت های ما است. هر کسی وارد زمین می‌شود وظیفه‌اش را به خوبی انجام می‌دهد و نگرانی بابت  غیبت چند بازیکن نداریم. بچه‌های ما ذهنیت برد دارند و این خیلی به روند خوب تیم کمک می‌کند.

وی در باره این که تا چه اندازه پرسپولیس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به کسب قهرمانی نزدیک می‌بیند گفت: 6 بازی و 18 امتیاز باقی مانده، روی کاغذ قهرمانی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به دست نیاورده‌ایم اما شانس اول قهرمانی هستیم زیرا وضعیتمان در جدول خوب است. بازی‌های آینده ما راحت نیست و این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به بازیکنان هم گفته‌ام. اگر احساس غرور داشته باشیم این موضوع می‌تواند شروع نزول تیم باشد.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: باید با کیفیت‌تر و بهتر تمرین کنیم تا عملکردمان بهتر از قبل باشد تا امتیازهای لازم و کامل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نگرفته باشیم و قهرمانی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مسجل نکرده باشیم، دست بردار نیستیم. باید پرتلاش‌تر و با تمرکز بیشتری کار کنیم.

گل محمدی در باره برنامه‌هایش برای پر کردن جای خالی علیرضا بیرانوند در پرسپولیس گفت: جدایی از تیم تصمیمی بود که خود علیرضا گرفت و این اقدام هم حرفه‌ای بود. وی با ما قرارداد داشت و از انتقالش مبلغی به باشگاه تعلق گرفت. انتقالی حرفه‌ای صورت گرفت و برای بیرانوند از سوی خودم، بازیکنان و کادر فنی آرزوی موفقیت می‌کنم. ان‌شاءالله هر جا که هست موفق باشد و دوست داریم او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ موفق ببینیم.

وی افزود: اکنون یک گلر جوان به نام امیرحسین بیات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کنار رادو در اختیار داریم و با آنها کار خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جلو می‌بریم. امیدوارم دروازه‌بان‌های جوان ما بدانند در چه موقعیتی هستند و با استراحت، تغذیه، تمرین و تمرکز خوب کار خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام بدهند. شرایط برای رادو و بیات سخت است زیرا بازی‌های راحتی پیش رو نداریم. امیدوارم رادوشوویچ مانند گذشته که نشان داد گلری مطمئن و حرفه‌ای است، عمل کند. برای جانشینی بیرانوند نگرانی نداریم زیرا دروازه‌بان‌های خوبی در اختیار داریم.

سرمربی پرسپولیس در باره دلیل موفقیت‌های اخیر این تیم توضیح داد: ابتدا باید از بازیکنانم تشکر کنم زیرا همیشه تشنه پیروزی هستند و روحیه برد در وجود آنها نهادینه شده است. مهم‌ترین دلیل تداوم پیروزی‌های ما همین موضوع است. از حس خوبی که دارند که در تمرینات و بازی‌ها دارند تشکر می‌کنم و امیدوارم این ویژگی خوب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در زمین نشان بدهند. آنها ذهن بزرگی دارند.

گل محمدی درباره دیدار بعدی مقابل فولاد خوزستان گفت: فولاد یکی از تیم‌های خوب فولاد ایران است که سرعت تیمی بالایی دارد. بازی‌های اخیر خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم با پیروزی پشت سر گذاشته و بی شک کار راحتی مقابل این تیم نداریم. هر چند این دیدار بازی خانگی پرسپولیس محسوب می‌شود اما هواداران ما نیستند و باید از امتیاز میزبانی بهترین استفاده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کنیم. نیت ما مقابل فولاد برد است و در کنار یک بازی فنی زیبا نتیجه هم برای ما مهم است. باید 3 امتیاز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کسب کنیم و برنده این دیدار شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها