وزیر بهداشت با بیان اینکه بیشترین خسارت را وزارت بهداشت در کرونا داده است، گفت: عده‌ای دچار سهل‌انگاری شدند، چه مردم و چه برخی دوستان غیرمردم در جاهای دولتی و خصوصی و این دستاورد عظیم ملی به دست آمده را ساده انگاشتند.
کد خبر: ۱۲۷۰۷۷۴

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سعید نمکی در نشست اضطراری ستاد مبارزه به کرونا در کلانشهر تهران اظهار داشت: گلایه‌مان از این است که به مقامات ارشد نظام آدرس غلط می‌دهیم و تصمیمات غلط از آب درمی‌آید.

وی ادامه داد: بیشترین زیان را ما در بخش سلامت داده‌ایم و هیچ بخشی به اندازه ما اذیت نشد. همه از کانون‌های کرونا فرار کردند اما بچه‌های ما دل به کانون عفونت دادند. بیمارستان‌های دانشگاهی از درآمد اختصاصی خود 15 درصد درآمد داشتند و ما بیشترین زیان جانی، مالی و حیثیتی را در این مدت داشتیم.

نمکی با بیان اینکه بنده به عنوان وزیر بهداشت شرمنده مدافعان سلامت هستم، گفت: عده‌ای دچار سهل‌انگاری شدند، چه مردم و چه برخی دوستان غیرمردم در جاهای دولتی و خصوصی و این دستاورد عظیم ملی به دست آمده را ساده انگاشتند.

وزیر بهداشت اضافه کرد: بنده مدتها جلوی دوربین نیامده بودم، قهر بوده، دل‌شکسته و عصبانی بودم. دل‌نوشته‌ای خدمت رهبر معظم انقلاب تقدیم کردم و خدا شاهد است حمایت و بصیرتی که از رهبری در این دوره دارم، ندیده‌ام و در خیلی از روزها که می‌نوشتم، از خدا خواستم تا روزی که زنده هستم این سایه بلند را از سر من برندارد.

وی اضافه کرد: ما برنامه‌ای برای تک‌رقمی کردن فوتی‌ها داشتیم و همچنین برنامه کنترل کرونا تا پایان خط بیماری در 13 استان به فاز مهار رسیدیم. برای 1300 شغل و حرفه در 10 شبانه‌روز پروتکل نوشتیم. در شرایطی که در تحریم قرار داریم و مردمی داریم که امورشان با یک زیرپله می‌گذرد،

نمکی متذکر شد: اگر بگویم اولین مقصر این صحنه کیست، می‌گوییم امریکای جنایتکار که ناجوانمردانه‌ترین تحریم‌ها را علیه ما اعمال می‌کند. اینکه مردم از فقر و تهیدستی رو به طغیان می‌روند، باید رئیس‌جمهور این مملکت به عدم شکل‌گیری این طغیان فکر کند. بنده نمی‌توانم به مغازه‌داری که چک برگشتی دارد کمک نکنم و باید اقتصاددانان به کمک ما می‌آمدند و راهکار به بنده ارائه می‌کردند که چطور مملکت را در این شرایط اداره کنیم تا طغیان ناشی از گرسنگی و فقر نداشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها