عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران خواستار انتشار اسامی ساختمان های نا ایمن و پرخطر این شهر شد.
کد خبر: ۱۲۷۰۲۳۴
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، «زهرا نژاد بهرام»  روز پنجشنبه با انتشار مطلبی در صفحه تلگرام خود درباره کلینیک ‌سینا نوشت: این کلینیک ۳ بار هشدارخطر دریافت کرده بود، اما به آن توجه لازم را نداشت.
وی با بیان اینکه سیناهای زیادی در پایتخت بیخ گوشمان نشسته اند، افزود: راه حل غلبه بر بی توجهی مالکان برای ایمن سازی در برابر حریق، انتشار عمومی لیست اماکن پرخطر و ناایمن است.
 
نژادبهرام همچنین در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: تخلفات انجام شده در کلینیک سینا به بازپرس ویژه و دادستانی تهران ارسال شده بود.
 
رئیس کمیته شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: حدود ۳۵۰ ساختمان ناایمن در پایتخت شناسایی شده که به مالکان و مدیران آنها توسط آتش‌نشانی جهت رفع خطر ابلاغیه‌هایی صادر شده است.
وی گفت: در منطقه ۱۱ و ۱۲ تهران که بافت مرکزی شهر را تشکیل می‌دهند حدود ۱۲ ساختمان ناایمن و خطرناک توسط آتش‌نشانی شناسایی شده است که مالکان آن به دلیل بی‌توجهی به تذکرات اخطار پلمب گرفته‌اند.
 
 حادثه آتش‌سوزی و انفجار کلینیک سینای اطهر در خیابان شریعتی تهران که به کشته شدن ۱۹ نفر و مصدومیت ۱۴ نفر منجر شد مجددا توجه به ساختمان های ناایمن و پرخطر را در پایتخت برانگیخته است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها