سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز

اختصاص ۱۴۰۰ هکتار زمین به نهضت ملی مسکن البرز

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: متاسفانه به اعتراض نمایندگان چه در شعبه ۱۲ و چه در کمیسیون تحقیق درست رسیدگی نشد. اعتبار نامه آقای تاجگردون اولویت مجلس نیست اما باید در مبارزه با فساد از درون خود مجلس شروع کرد.
کد خبر: ۱۲۷۰۱۰۳

رباره فساد تاجگردون هیچ تسامحی را قبول نمی کنیم و اگر این فرد مشکل دارد باید از مجلس برود

به گزارش جام جم آنلاین روح الله نجابت نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی، در نشست خبری درباره اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، بیان کرد: عنوان اعتراضی ما در نامه­ای که روز اول در تاریخ 10 خرداد در اعتراض به تایید اعتبارنامه تاجگردون خطاب به رئیس شعبه 12 نوشتیم، روشن است «به دلیل رانتخواری و کسب منافع اقتصادی و اعمال نفوذ شبکه­ای از طرق مختلف در دستگاه­های دولتی و شرکت­های تابعه و بخش عمومی». این که می­گویند مسئله قومیتی و سیاسی یا خانوادگی است، آدرس غلط و انحراف است. به این ادعاهای ما نه در شعبه 12 به درستگی رسیدگی شد و نه در کمیسیون تحقیق که ما تصمیم گرفتیم در این نشست به بررسی آن بپردازیم.

نجابت اضافه کرد: موضوع اعتبارنامه به طور جدی درحال پیگیری شدن است و روند عادی خود را طی می­کند. اصلا چنین نیست که اولین اولویت مجلس شده باشد. هم نمایندگان معترض و هم دیگر نمایندگان در حال پیگیری بحث مسکن، خودرو و موضوعات اقتصادی و معیشتی مردم هستند. در اغاز کار ما باید دندان لقی که آسیب میزند به بدنه مجلس را دور بیاندازیم. هرچقدر ما برای ایجاد ظرفیت­ها اقتصادی در مجلس تلاش کنیم و با رانتخواری و فساد این ظرفیت­ها هرز برود، تاثیری نخواهد داشت.

وی با اشاره به بیان رهبری در سال 83 در دیدار با نمایندگان که فرمودند: «اداره کشور متوقف به مبارزه با فساد است. از هرطرف میروی میبینی اگر با فساد مبارزه نشود، کار کشور لنگ خواهد ماند»، گفت: بیانات امام و رهبری برای ما حجت است.

نماینده مردم شیراز ادامه داد: برخی میگویند تا همین حد کافی است؛ این غلط است. تسامح برای ما پذیرفتنی نیست و ایشان باید از مجلس برود. مجلسی که امید مردم را زنده کرد و قرار است اتفاقات بزرگی رقم بزند، با وجو عناصر مسئله دار و افرادی که دچار فساد اقتصادی جدی دارند، به بیراهه برود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها