هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسید آن هم در حالی که پرسپولیس با اقتدار بیشتری به صدرنشینی خود ادامه داد.
کد خبر: ۱۲۷۰۰۲۸

به گزارش جام جم آنلاین ، در پایان هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران تیم پرسپولیس 50 امتیازی شد. حالا این تیم در آستانه کسب چهارمین قهرمانی پیاپی خود قرار دارد و بسیار بعید است تیم دیگری به غیر از این تیم به عنوان قهرمانی برسد.

با پایان هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران برترین های این هفته هم مشخص هستند. البته پیش از معرفی آنها ابتدا نتایج این هفته را مرور می کنیم:

تراکتور صفر- نساجی مازندران یک

شهرخودرو مشهد 2- ذوب آهن اصفهان یک

صنعت نفت آبادان 2- پارس جنوبی جم صفر

شاهین شهرداری بوشهر 2- نفت مسجدسلیمان 2

پیکان تهران یک - پرسپولیس 3

استقلال  یک - سایپا یک

فولاد خوزستان 2  - ماشین سازی تبریز یک

سپاهان اصفهان 2 - گل گهرسیرجان صفر

 

تیم هفته: فولاد خوزستان

شاگردان جواد نکونام در کمتر از یک هفته دو پیروزی به دست آوردند، ابتدا مقابل استقلال در هفته معوقه و سپس مقابل تیم ماشین سازی تبریز. با توجه به حفظ روند پیروزی از سوی این تیم عنوان بهترین تیم به هیچ تیمی نمی رسد به غیر از فولاد خوزستان. آنها به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرده اند و حالا هیچ هدفی ندارند جز کسب سهمیه آسیایی فصل آینده.

 

بازیکن هفته: مهدی عبدی

مسلما مهدی عبدی بازیکن جوان تیم پرسپولیس عنوان بهترین بازیکن هفته را از آن خود می کند. در دیداری که پرسپولیس با نتیجه سه بر یک پیکان را شکست داد و فاصله اش را با تیم دوم جدول 12 امتیازی کرد عبدی دو گل به ثمر رساند تا بهترین بازیکن هفته باشد.

 

مربی هفته: فکری، گل محمدی و نکونام

عنوان مربی هفته می تواند به چند مربی برسد. در این هفته محمود فکری با تیم تحت هدایتش یعنی نساجی مازندران مقابل تراکتور به پیروزی رسید آن هم در خانه این مدعی قهرمانی.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هم می تواند دیگر مربی برتر هفته باشد. او تیمش را به یک پیروزی دیگر رساند تا سرخ ها به پوکر قهرمانی نزدیک شوند.

جواد نکونام هم می تواند یکی دیگر از مربیان برتر هفته باشد.

 

بازی هفته: شاهین شهرداری بوشهر و نفت مسجدسلیمان

در این مسابقه شاهد یک تساوی پرگل بودیم. شاهین بوشهر که در رده پانزدهم جدول قرار دارد، با اینکه سرمربی میشو را در اختیار نداشت، توانست نفت مسجدسلیمان در رده هشتم جدول را متوقف کند.

 ناکام هفته: استقلال تهران و فرهاد مجیدی!

تیمی که در دیدار معوقه شکست خورد و کلی حواشی درست کرد و این هفته هم به نتیجه ای بهتر از تساوی دست نیافت و دوباره حاشیه ساز شد قطعا ناکام هفته است!

گلرنان لیگ برتر:

11 گل:

شهریار مغانلو ( پیکان تهران)

10 گل

عیسی آل کثیر (صنعت نفت آبادان)

9 گل

مهدی قائدی (استقلال)

8 گل

شیخ دیاباته (استقلال)

علی علیپور (پرسپولیس)

محمد نوری (پارس جنوبی جم)

امیرارسلان مطهری (استقلال)

مهدی ترابی (پرسپولیس)

7 گل

احمد رضا زنده روح (گل گهرسیرجان)

حسین مالکی (شاهین شهرداری‌بوشهر)

یونس شاکری (گل گهرسیرجان)

کی‌‌روش استنلی سوارز (سپاهان)

ترین های لیگ برتر فوتبال ایران / چه کسی شاگرد اول شد؟ +جدول رده بندی لیگ برتر

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها