فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کار ساخت با خودروسازان است، ما به رفع کاستی‌هایی که عزیزانمان در صنعت خودرو دارند کمک می‌کنیم. بنای تصدی‌گری نداریم، برای رفع وابستگی کمک می‌کنیم.
کد خبر: ۱۲۶۹۹۷۹

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سردار امیرعلی حاجی‌زاده در حاشیه بازدید از پژوهشکده خودرو دانشگاه علم و صنعت ایران و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی از آقایان در کشور ما معتقدند که مشکلات اقتصادی و تحریم از طریق مذاکره و تعامل قابل حل است، بنده هم همین اعتقاد را دارم منتهی نه با آمریکا و دشمنان، بلکه این مذاکره و تعامل باید با ظرفیت‌های بسیار بی‌نظیر داخل کشور مثل دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان باشد.

وی افزود: امروز هم ما برای مذاکره و تعامل در بحث خودروسازی به دانشگاه علم و صنعت آمده‌ایم و اخیار بسیار خوبی دارند و حرکت خوبی آغاز شده و این ریل‌گذاری که برای بحث خودرو شده آینده بسیار خوبی دارد.

سردار حاجی زاده ادامه داد: تمام کشورهای دنیا قائل به این هستند که ماهواره و ماهواره‌بر لبه تکنولوژی است، این فناوری را ما به کمک آمریکا و اروپا به دست نیاوردیم، بلکه به کمک طرفیت‌های داخلی به این فناوری رسیدیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به گذشت ۶۰ سال از تاسیس صنعت خودروسازی در کشور، گفت: امروز می‌بینیم مدیران بسیار خوبی در صنعت خودروسازی کشور و وزارتخانه مربوطه حضور دارند و مصمم هستند وابستگی را قطع کنند.

وی افزود: البته نباید انتظار کار ویژه‌ای در کوتاه مدت داشت، اما این ریل گذاری ما را به نقطه خوبی خواهد رساند.

سردار حاجی‌زاده درباره نحوه ورود نیروهای مسلح و سپاه به حوزه خودروسازی، اظهار داشت: کار ساخت با خودروسازان است، ما به رفع کاستی‌هایی که عزیزانمان در صنعت خودرو دارند کمک می‌کنیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان با بیان اینکه در بخش‌های فناوری و برخی قطعات که وابستگی وجود داشته، برای بومی‌سازی آنها کمک خواهیم کرد، تاکید کرد: از سویی آدرس صنعتگران و شرکت‌های دانش بنیان داخل را ما بیشتر از دیگران می‌دانیم، در این زمینه در حال کمک به خودروسازان هستیم و بنا نیست تصدی‌گری کنیم و وارد خودوسازی شویم، ما می‌خواهیم کمک کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها