در این دنیای پر سرعت، گاهی ما تمایل داریم اوقات فراغت خود را با دوستان و خانواده بگذرانیم و بدون نگرانی از مسئولیت‌های خود و کارهای روزانه، از آن لذت ببریم.
در این دنیای پر سرعت، گاهی ما تمایل داریم اوقات فراغت خود را با دوستان و خانواده بگذرانیم و بدون نگرانی از مسئولیت‌های خود و کارهای روزانه، از آن لذت ببریم.
کد خبر: ۱۲۶۷۶۳۳

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، بازی‌های با مضمون فضایی یک راه عالی برای گذراندن وقت خود به روشی سرگرم کننده و سازنده است. با بهترین این بازی‌ها آشنا شوید.

Space Base

پایگاه فضایی یا Space Base یک بازی خاص با تاس است که بازیکنان یک وظیفه دارند: کشتی‌ها را وارد پایگاه فضایی خود کنند و ناوگان را مدیریت کنند.

هر بازیکن با استفاده از کشتی‌های معدن، کشتی‌های باری و استقرار ناوگان در منطقه مناسب، در بدست آوردن نفوذ رقابت می‌کند.

ویژگی جالب این است که هر بازیکن در هر مرحله از بازی فعال است: مهم نیست که نوبت آن باشد، همه بازیکنان می‌توانند در هر دور تاس جوایزی را بدست آورند.

هنگامی که هر بازیکن ۴۰ امتیاز پیروزی را جمع کند، دور مشخصی به پایان می‌رسد و بازیکن با کسب بیشترین امتیاز پیروزی در دور برگشت قرار می‌گیرد.

​Clank in Space

در بازی طوفان در فضا یا ​Clank in Space یک شیطان کهکشان را به دست می‌گیرد و شما و دوستانتان را به چالش کشیده است.

نکته مهم پیروزی، گذر از میدان نیروی لرد ارادیکوس بدون سر و صدا و مقابله با ربات‌های امنیتی مستقر در بازی است، اما این کار راحت به نظر نمی‌رسد.

بازیکنان برای ورود به ماژول فرمان و دزدیدن یک نشان مصنوعی، باید دستور spaceships را هک کرده و سلامت از آنجا خارج شوند.

جذاب‌ترین ویژگی این بازی، سکوت حاکم بر بازی است، شما باید ساکت باشید وگرنه لرد ارادیکوس شما را به دام می‌اندازد!

​Osprey Escape

بازی فرار اوسپری از بیگانگان یا ​Osprey Escape برای کسانی است که می‌خواهند چالشی بیشتر از حد معمول داشته باشند: روی یک کشتی تحقیقاتی ویران شده در فضا، استفاده از استراتژی و بلوف ضروری است چراکه شانس به تنهایی نمی‌تواند شما را کمک کند. داستان بازی این است که انسان‌ها و بیگانگان در کشتی تحقیقاتی به نام SELVA گیر افتاده‌اند و هیچ ارتباطی با زمین ندارند. بیگانگان سعی می‌کنند انسان‌ها را شکار کنند و انسان‌ها به دنبال نجات خود در برابر حمله بیگانه هستند. نکته جالب اینجاست که هویت همه بازیکنان مخفی نگه داشته می‌شود و بیگانه از انسان قابل تشخیص نیست.

The Crew

خدمه جستجو برای سیاره نهم یا Crew یک بازی با فضاسازی مشارکتی، ماجراجویی و سرگرم کننده است که مأموریت‌هایی در سراسر منظومه شمسی دارد. دانشمندان پیشنهاد می‌کنند که سیاره مرموز در انتهای دور منظومه شمسی ما واقع شده است و شما به همراه دوستان خود در این سفر شروع می‌کنید تا دریابید که آیا این نظریه واقعاً صحیح است یا خیر.

بهترین ویژگی بازی Crew این است که بازیکنان به جای رقابت، با یکدیگر همکاری می‌کنند. بنابراین برای اتمام این بازی، ارتباط و کار تیمی مهم است. با این حال، وقتی در فضا هستید، هیچ چیز آسان نیست، بنابراین آماده باشید تا برای پیروزی بجنگید.

Twilight Imperium

آیا تاکنون در مورد ساخت اپرا فضایی کهکشانی خود تخیل کرده‌اید؟ اکنون شانس به شما رو کرده است. حاکمیت گرگ و میش Twilight Imperiumیک بازی عظیم با بیش از هزار مؤلفه است تا شما اپرا فضایی شخصی خود را درست به روشی که دوست دارید ایجاد کنید.

شما باید در هفده مسابقه مختلف رقابت و راه خود را برای پیروزی هموار کنید. جنگ، چانه‌زنی اقتصادی، استراتژی و بلوف از اصول این بازی هیجان‌انگیز است. از فکر خود برای رسیدن به هر مسیر راهبردی نوآورانه‌ای استفاده کنید، زیرا قرار است سربازان خود را به سمت جنگ سوق دهید و عنوان استاد ارشد کهکشان را از آن خود کنید.

Xtronaut

آیا شما آنچه برای توسعه یک مأموریت فضایی و اکتشاف منظومه شمسی لازم است را دارید؟ بازی رومیزی اکتشاف سیستم خورشیدی یا همانXtronaut که طراحی شده توسط یکی از اساتید ناساست، روشی جالب برای یادگیری مأموریت‌های فضایی و موشک‌ها است، به خصوص برای هر دانشمند آینده‌دار فضایی.

این بازی در ابتدا به شما فرصت توسعه ماموریت فضایی و شناسایی هدف می‌دهد. مرحله بعدی ساخت سیستم موشکی با استفاده از ترکیب‌های مناسب فضاپیماها و قطعات موشکی است و این همه چیز نیست: سایر بازیکنان تلاش خواهند کرد تا ماموریت اکتشاف فضایی شما را مخدوش کنند و شما باید خود را در برابر هرگونه حمله محافظت کنید.

Tiny Epic Galaxies

کهکشان‌های حماسی کوچک یاTiny Epic Galaxies یک بازی اکتشافی، فضایی، استراتژیک و هیجان‌انگیز است که هم به شکل انفرادی و هم برای بازی با دوستان و خانواده بسیار عالی است.

بازیکنان می‌توانند با بازی در برابر یک کهکشان سرکش، مهارت‌های استراتژیک و شناختی خود را افزایش دهند.

سیارات را بدست آورید، منابع خود را برای مبارزه با حملات و کودتاها مدیریت کنید، و در نهایت با موفقیت امپراتوری خود را در فضا بسازند.

​Cosmic Encounter

آیا ما در این جهان تنها هستیم یا زندگی هوشمند دیگری در فضایی مانند آنچه ما زندگی می‌کنیم در حال جریان است؟ یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد بازی برخورد کیهانی یا Cosmic Encounter با مضمون فضا این است که دو علاقه‌مندی جالب، فضا و فانتزی شما را در یک بسته قرار می‌دهد.

اجداد بیگانه شما دروازه‌های فضای فرعی و فناوری پیشرفته را برای شما به جا گذاشته‌اند تا بتوانید با دیگر پسر عموهای بیگانه خود ارتباط برقرار کرده و با یکدیگر همزیستی کنید. افسوس که این کار چندان ساده نیست.

نژادهای بیگانه برای تسلط بر کیهان می‌جنگند و می‌خواهند تا حد امکان سیارات را مورد حمله و استعمار قرار دهند.

SpaceCorp

شرکت فضایی یا SpaceCorp یک بازی سریع است که به بازیکنان امکان می‌دهد فضای بیرونی را کشف کنند و سپس آن را در طی سه دوره توسعه دهند. هر بازیکن در حال کنترل یک شرکت مستقر در زمین است که می‌خواهد با ورود به منظومه شمسی، سودهای کلانی کسب کند. با پیشرفت بازی، بازیکنان می‌توانند با استراتژی‌های کسب و کار در دنیای واقعی، علوم فضایی و چالش‌های ناشی از اکتشاف سیاره‌ای و گسترش تجارت در دنیای واقعی آشنا شوند. کسی که تا پایان دوره سوم بیشترین درآمد را کسب می‌کند، برنده بازی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها